לשמור על המקום הראשון

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, נמצאת במקום הראשון. היא רוצה להישאר שם גם אחרי המחזור הקרוב, היום, שישי, 15.30, כשתארח למשחק בית את בני הרצליה. אם זה יקרה, הקבוצה תשיג ניצחון שביעי ברציפות! ללא ספק השיג ושיא לקבוצה בליגת ווינר.
הפועל ״אלובין״ אשדוד תארח היום (שישי, 15.30) את קבוצת מרכז הטבלה של בני הרצליה והמטרה העיקרית לשמור על רצף הניצחונות (6 ניצחונות רצופים) ועל המקום הראשון בטבלה.
לאחר ניצחון מוחץ על מוצקין 22:31, בשבוע שעבר אשדוד רוצה להראות שהיא לא דבר מקרי וחולף וחייבת את שתי הנקודות לשמור על המומנטום.
לרשות המאמן יעמוד כל הסגל, כולל יותם טל המצוין, המוזמן הטרי לנבחרת ישראל, לקראת המשחק והתקווה היא שיחד עם הקהל הדוחף, של הפועל אשדוד, יבוא גם הניצחון. בקבוצה מאמינים כי אפשר להשיג גם ניצחון שביעי ברציפות.
קבוצת הנשים, שבשבוע שעבר הפסידה לבנות הפועל ראשל״צ החזקות , תארח הערב את מכבי עירוני פ״ת (21.15) במטרה להשיג את ניצחונה השני העונה. הגעת השחקניות הזרות הסרביות  החזיר לקבוצה כמה שחקניות וותיקות שהיו שותפות להצלחות הגדולות של הקבוצה בשנות ה90 , כמו נטלי מלול שהיתה אחת השחקניות הטובות והבולטות באגודה. הכניסה למשחק, הערב, שייערך במקיף ט', חופשית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך