מ.ס אשדוד רוצה היום ניצחון ב'דרבי הדרומי' בלאומית

היום (שישי, 15.00) תצא אשדוד למשחק חוץ מול הפועל אשקלון, בדרבי הדרומי של הליגה הלאומית. לאחר ניצחון על "שכנה" אחרת השבוע, מיבנה, 1:3, רוצה אשדוד לחזור עם ניצחון גם מאשקלון. עידן מקדש וטום בן זקן שאינם כשירים, בספק למשחק.
בן זקן

לאחר הניצחון מול "השכנה" מיבנה, 1:3, רוצה מ.ס אשדוד ניצחון נוסף גם על "השכנה" הנוספת מאשקלון, בדרבי הדרומי של הליגה הלאומית. אשדוד תצא למשחק חוץ היום  (שישי, 15.00) כשהמטרה ניצחון שני רצוף.

בקבוצה יודעים שלא יהיה קל מול אשקלון, שנמצאת בכושר טוב ולכן העדיפו פחות לדבר לתקשורת ויותר להתעסק בהכנות למשחק. כמו שזה נראה עכשיו, הבלם עידן מקדש והמגן טום בן זקן עדיין לא כשירים, בשל פציעה ומחלה, בהתאם, וככל הנראה יחליפו אותם,  ניר ברדע בעמדת הבלם ואדיר טובול בעמדת המגן. אפשרות נוספת היא שגם בנצי מושל יקבל קרדיט …כמגן, לאחר המשחק המצוין שהיה לו כשנכנס במחליף.

לגבי רועי בקל, הרי שהדבר תלוי בשחקן עצמו. אם הוא ירגיש שהוא יכול להיכנס כמחליף, הוא יהיה בסגל. אם ירצה לנוח שבוע נוסף, הוא ינוח. כזכור הוא עבר פציעה וניתוח ברצועה הצולבת ולאחר שנה חזר לפעילות. כרגע זה נראה שהשחקן יעיף לנוח עוד משחק עד למשחק מול הפועל פ"ת בחצי גמר גביע הטוטו. גם רועי דיין הסובל מכאבים בגבו לא צפוי להיכלל בסגל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך