בני נוער מודים: ״אנחנו נוהגים ללא רשיון״

פחות משבוע לאחר תאונת הנער בן ה- 14 בחולות אשדוד, מפרסמת עמותת ׳אור ירוק׳ את נתוני הנערים שנוהגים ללא רשיון.

עמותת אור ירוק: קרוב למחצית מבני הנוער מודים – אנחנו נוהגים גם בלי רישיון באזור הדרום הכי הרבה בני נוער נוהגים ללא רישיון שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "בני הנוער לא מפחדים להיתפס על ידי המשטרה וזו תוצאה ישירה של החוסר הגדול בניידות ובשוטרים שיש באגף התנועה. משרד התחבורה חייב לחזק את המשטרה ולא להחליש אותה, הגדלת הנראות המשטרתית תרתיע את הנהגים מלבצע עברות תנועה שמסכנות את החיים של כולנו בכביש".

בסוף השבוע האחרון פירסמו כאן באתר ׳אשדוד אונליין׳ על נער בן 14 שנפצע בהתהפכות כלי רכב שטח החולות ליד אשדוד. לאחר ששיחק עם כלי רכב המכונה באגי, הנער פונה לבית החלום במצב קשה. המקרה של הילד שנהג ללא רישיון הוא סיפורם של אלפי ילדים ובני נוער שנהגים ברכב מבלי שהוציאו רישיון נהיגה. סקר חדש של עמותת "אור ירוק" שנערך על ידי מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה חושף, כי קרוב למחצית מבני נוער בגילאים 17-18, נוהגים ללא רישיון.

מהסקר עולה כי: 42% מבני הנוער הודו כי על אף שאין להם רישיון נהיגה, הם נוהגים ו-33% מהנערים דיווחו, כי הם מכירים בני נוער שנוהגים ללא רישיון. לשם השוואה בשנת 2012 אחד מכל ארבעה נערים (27%) הודה כי הוא נוהג ללא רישיון, עליה של 65% בהשוואה לנתוני הסקר הנוכחי של שנת 2015.

ע״פ נתוני הסקר באזור אשדוד אשקלון והדרום בכלל ישנם ילדים רבים הנוהגים ללא רישיון ומשטרת לכיש הממוקמת באשדוד תכנס בקרוב לעובי הקורה, בכך שתציב סמויים רבים שידאגו אך ורק לאיתור נערים כאלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך