נדב לוי – כוכב "בית ספר למוסיקה", כבש את לשכת ראש העיר

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, אירח אמש בלשכתו את נדב לוי, תלמיד כיתה ו' הלומד במרו"ם – מרכז רוח ומדע לתלמידים מחוננים ומצטיינים באשדוד

ראש העיר ,ד"ר יחיאל לסרי : "הבוקר זכיתי להכיר בדרך מאוד יפה ומקורית , את נדב – ילד מחונן שלומד בבי״ס שקד ובבית הספר למחוננים . נדב המתין לי בלשכה עם פסנתר ושר את ״ אייכה ״ של שולי רנד . היה מענג ומרגש במיוחד , לפגוש ילד כל כך מוכשר , נבון , ובוגר- שנמצא כעת בשיא הפעילות בבית הספר למוסיקה של ״קשת״ בערוץ 2 , ומייצג את אשדוד בכבוד רב. אני משוכנע שנשמע רבות ונצורות על נדב המקסים. "

נדב לוי, מגיע להישגים קוליים מרשימים ומהווה דוגמא לחינוך למצוינות, הוא משתתף בימים אלו בתכנית הטלוויזיה "בית ספר למוסיקה" של ערוץ 2 עם יהורם גאון,קרן פלס, שרית חדד ורוני דלומי.

נדב הגיע ללשכת ראש העיר, יחד עם הוריו, סילבי ואיציק לוי,עם מנהלת מרו"ם, ד"ר ציפי בבצ'יק ועם יעל גנון המורה למוסיקה, כשהוא מלווה בפסנתר ובחיוך מבויש, והצליח לכבוש מיד את ליבו של ראש העיר בשיר של שולי רנד ״אייכה״ אך יתרה מכך בעיקר אישיותו הכה מיוחדת של נדב. נדב, הינו בעל תחביבים רבים ופשט לשירה הוא גם עוסק ומנגן בכינור ,בפסנתר משחק כדורסל, ומתמחה גם בצילום וקולנוע.

נדב מופיע באירועים שונים כסולן במקהלת מיכל ע״ש מיכל חיים ז״ל, מקהלת התלמידים של מרו״ם בניצוחה ובניהולה של יעל גנון.בין היתר, פועלת במרכז מקהלת מיכל ע"ש מיכל חיים ז"ל, שהוקמה לפני כשש שנים, על-ידי הגב'יעל גנון, המנצחת והמנהלת המוסיקלית של המקהלה.

במשך שנות פעילותה הגיעה המקהלה להישגים מוסיקליים וחינוכיים יוצאי-דופן ולהוקרה מקצועית. המקהלה מופיעה באירועים למען הקהילה ומשתתפת בכנסים עירוניים וארציים ומבצעת יצירות מקוריות של טובי המלחינים בישראל.המקהלה משלבת מצוינות בשירה עם פעילות מגוונת למען הקהילה ומטרותיה העיקריות הטמעת תרבות השירה בציבור הישראלי בכלל ובדור הצעיר בפרט וחשיפה של כישרונות צעירים.יעל ובעלה שלום גנון תורמים תרומה משמעותית במסע ההתפתחות המוסיקלי של נדב יחד עם הוריו,תומכים בו ומלווים אותו לאורך כל הדרך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך