זוכרים את טניה לנסקי שנספתה באסון הכרמל

מקיף ה' מקיים זו השנה החמישית יום הספורט המסורתי לזכרה של טניה בהשתתפות סוהרים, תלמידים, חברים ובני משפחה.

"צמד המילים חוזר על עצמו, "החיים ממשיכים". אז כן, החיים אכן נמשכים אך לא כפי שהיו ולא כפי שיכלו להיות. המשפחה אינה כפי שהייתה, ההורים ממשיכים לכאוב את הכאב, החגים אינם מושלמים ואלבום התמונות של אחותי הקטנה טניה הפך להיות אלבום זכרון".

כך ציינה ביום שישי האחרון ויקי אלוש, אחותה של טניה לנסקי, תלמידת מקיף ה' באשדוד שנספתה בחודש דצמבר 2010 באסון הכרמל. מקיף ה' מקיים זו השנה החמישית יום הספורט המסורתי לזכרה של טניה בהשתתפות סוהרים, תלמידים, חברים ובני משפחה.
כזכור אוטובוס שהוביל סוהרים שנשלחו לתגבר את פינויים של אסירי כלא דמון‏ נקלע לסופת אש בין מחצבות קדומים לבית אורן. האוטובוס נלכד באש ונשרף. נהגו ו-37 מבין 40 נוסעיו, ביניהם טניה לנסקי צוערת בקורס קצינים של שירות בתי הסוהר, נספו. באסון זה נספו גם שלושה כבאים (אחד מהם נער צופה אש)‏ ושלושה קציני משטרה, שניסו להציל את נוסעי האוטובוס הבוער.

gavia2

ויקי אלוש, אחותה של טניה ז"ל ציינה בטקס שהתקיים באודיטוריום של מקיף ה', כי "כל הנצחה גורמת לנו להתרגשות מהולה בכאב על שטניה אינה בין החיים, על שטניה לא תשוב לעולם. לפני 5 שנים חיינו השתנו מן הקצה אל הקצה ודמותה של אחותי הקטנה ניצבת מולנו בכל יום ובכל שעה".

אחותה הודתה לסגל של מקיף ה' על כך שבכל שנה ביה"ס אינו שוכח את תלמידתו ומנציח את זכרה בכל שנה מחדש. ביום הספורט התקיימו תחרויות כדוריד, כדורעף ומחניים בהשתתפות 12 קבוצות שהיו מורכבות מתלמידים, אנשי שירות בתי סוהר, משפחה וחברים. בסוף היום חולקו גביעים לזוכים ומדליות למשתתפים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך