שבת ארגון של "בני עקיבא"

בשבת האחרונה 21/11/15 ט' בכסלו תשע"ו. התקיימה ברחבי הארץ והעולם שבת ארגון של "בני עקיבא" לאחר חודש שלם של הכנה והתרגשות, באשדוד התקיימה השבת בסניף מרכז שנמצא ברובע ה' ובסניף ההגשמה שנמצא ברובע יא' ועתידה להתקיים בשבת הקרובה בסניף שלהבת שברובע ו'.

נושא החודש היה "בסוד היחיד והיחד" מזכ"ל בני עקיבא, דני הירשברג אמר: "שמנו לנו למטרה לחזק את החיבור והקשר העמוק של חבר התנועה למעגלי היחד שלו. חיבור אל עצמי, אל משפחתי, אל התנועה ואל עם ישראל תוך הבנה שמעגלים אלה הם חלק מהותי מזהותי ומעצמי. גילוי וחיבור זה יחדש נאמנות ומסירות עמוקה לאלוקי ישראל, לעמו, תורתו וארצו. בבחינת "לְךָ, אָמַר לִבִּי – בַּקְּשׁוּ פָנָי, אֶת-פָּנֶיךָ ה' אֲבַקֵּשׁ."

בפעילות החודש השתתפו כ-350 חניכים וחניכות לאחר המופעים התקיימה "ההשבעה" ל-51 חברי השבט החדש (שכבת ט') שקיבלו את שמם החדש "מורשה" הנהלת התנועה הסבירה כי בחירת השם התקיימה נוכח השאיפה להביא לידי ביטוי בחיינו את היותנו חוליה בשרשרת הדורות, חוליה היורשת ובע"ה גם מורישה.

כמו כן ברצוני לומר תודה ענקית לתחום הנוער אשדוד ולכל עובדיו אשר עזרו, תמכו, ארגנו, והיו לנו לאוזן קשבת וכתף תומכת בחודש זה ובמיוחד במוצ"ש בקיום האירוע המסכם של שבת ארגון שהתקיימו בתחום הנוער קופף, ובית לבנים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך