ניצחון חמישי ברציפות לאשדוד 89:90 על קרית גת

מכבי אשדוד באר-טוביה חיפשה ניצחון חמישי ברציפות ושיא ניצחונות רצופים בליגת ווינר בכדורסל והשיגה אותו על קרית-גת מהתחתית 89:90. אבל זה היה קשה. קשה מאוד, עם סל ניצחון בשנייה האחרונה של גארט. הרבע השני היה מהגרועים של הקבוצה והיא פיגרה כבר ב-15 נקודות הפרש. רק ברבע הרביעי חזרה אשדוד לעצמה עד לניצחון, בעיקר בזכות צ'ארלס תומאס במשחק גדול ואייזה סוואן. קבוצת צמרת. במחזור הבא משחק חוץ קשה בראשל"צ.
דיונטה גארט והסל עם הבאזר, שהעניק לאשדוד את הניצחון על קרית גת. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

במותחן מארץ המותחנים עם סל עם הבאזר זה קרה. ניצחון חמישי ברציפות, שיא ליגת העל למכבי אשדוד/באר-טוביה. זה מה שרצתה אשדוד להשיג במחזור השמיני בליגת ווינר בכדורסל וזה מה שהשיגה. אבל עם כמה זיעה. עד השניה האחרונה. עם סל ניצחון "מחוף לחוף", של דיונטה גארט.

על פניו היריבה, מכבי קריית גת , מהמקום לפני אחרונה אמורה הייתה להיות מטרה קלה. אבל קרית גת הבהירה שמשחק קל זה לא יהיה ומי שחשב על ניצחון חמישי קל, טעה.

הרבע הראשון היה צמוד. מכבי קרית גת שיחקה לא כקבוצת תחתית וניצחה ברבע 24:25. אייזה סוואן ו(8 נקודות) אור סולומון (5 נקודות) היו האנשים של אשדוד  והחזיקו אותה בתמונת המשחק. אז הגיע הרבע השני שהיה מהגרועים של הקבוצה.

קרית גת כבר הובילה בפער של 15 נקודות 4 דקות לסיום הרבע 44:29. שלשי בסיום של סוואן צימקה את הפער מי ששמר את אשדוד ברבע הזה היו: סוואן עם 11, תומאס 8 (האיש של המשחק עם 26 נקודות)  סולומון 7, גלאדנס 6 וגארט עם 5 (4 ריב' ו-3 אס').

גם הרבע השלישי נפתח גרוע כשטאקר , עם משחק ראשון בארץ, ממשיך לצלוף. יתרון השיא של קרית גת היה 4 דקות לסיום 51:63. זה היה נראה רע מאוד מבחינת אשדוד. נראה כי ויתרה על המשחק. אבל סוואן, גארט ותומס, במשחק ענק, צימקו את הפער וסוואן שוב קבר שלשה בסיום וצימק ל4 נקודות בלבד. 63:67 לקרית גת.

האיש של אשדוד. צ'ארלס תומאס. (צילום:פבל)
האיש של אשדוד. צ'ארלס תומאס. (צילום:פבל)

הרבע האחרון נפתח בסל של של אשדוד שהעלתה את הפער ל-7 נקודות. אבל אשדוד לא התכוונה לוותר על הרבע הזה ועל המשחק כולו. תומאס במשחק מצוין, לקח ריבאונד התקפה וקבע 2 נקודות וצימק ל67:70 (8 וחצי דקות לסיום). אשדוד הייתה במומנטום ויהוא אורלנד בשלשה מדהימה (חוזר לעמו עם 9 נקודות) העלה את אשדוד ליתרון 73:72 (7 דקות לסיום). תומאס המצויין וסוואן הוסיפו סלים והעלו את אשדוד 77:72 וריצה מטורפת של 2:12. 5 וחצי דקות לסיום. המתח נמשך כשקרית גת נשארת בתמונה עם 2 נקודות של דווין אוליבר, 81:76 לאשדוד (3.11 לסיום).

אבל אשדוד רצתה את הניצחון הזה, ברבע רביעי טוב, לאחר שלושה רבעים פחות טובים. אבל זה היה מותחן מארץ המותחנים. מיקל גלאדנס קלע 2 והעלה ל-85:76. אבל קרית גת בארבע נקודות רצופות הורידה ל-85:80. משחק לא גמור דקה לסיום. 40 שניות לסיום איבד סוואן כדור ותומאס ביצע חסימה ענקית על טישמן, החסימה של המשחק אולי ומנע מקרית גת להוריד ל-3 נקודות. יהוא אורלנד הוסיף נקודה חצי דקה לסיום 86:80 לאשדוד. נגמר? לא נגמר. גיא פרבר קלע שלשה וצימק ל-86:83 (19 שניות לסיום). סוואן הלך לקו 17 שניות לסיום והעלה ל:88:83.אוליבר קלע שלשה ודלייני הוסיף שלשה אחריו והיתרון של קרית-גת 88:89! נגמר? לא דיונטה גארט קלע סל "מחוף לחוף", עם הבאזר וניצח את המשחק 89:90 לאשדוד.

אייזה סוואן. תמיד שם לאשדוד.  (צילום לירון מודלבן. באדיבות מנהלת הליגה)
אייזה סוואן. תמיד שם לאשדוד. (צילום לירון מודלבן. באדיבות מנהלת הליגה)

יש שיא! 5 ניצחונות רצופים.

למכבי אשדוד: תומאס 26 (9-13 מהשדה ,8-10 מהקו, 8 ריבאונדים), סוואן 18 (4-9 לשלוש, 7 אסיסטים, 5 איבודים), גארט (6 אסיסטים) ושולדבראנד (3-5 לשלוש) 11 כ"א, אורלנד 9, גלאדנס 8 (7 ריבאונדים, 4 חסימות), סולומון 7 (11 ריבאונדים). כן שותפו: וורקמן ושרון.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך