מועצת הכבלים והלוויין עצרה את עליית המחירים ב-YES ו-HOT

הוט ויס הודיעו בסמיכות על העלאת מחירים למנויים. יו"ר המועצה מתכוונת לפנות לממונה על ההגבלים העסקיים בדרישה שיבדוק את הדבר

ד"ר יפעת בן חי שגב, יו"ר המועצה לשידורים כבלים ולווין הורתה לחברות יס והוט לעצור ולהקפיא את עליית המחירים הקרובה שהוכרזו על ידי הוט ויס לפני כשבועיים. בן חי-שגב הודיעה בנוסף כי תפנה לרשות ההגבלים בדרישה לפתוח בבדיקה בנושא.

יס הודיעה כי תעלה את מחיר הוי או די ל-29.90 ש"ח לחודש ובכך היא משווה את המחיר לחברת הוט המתחרה. מנגד הוט הודיעה היא מתכוונת להעלות את מחירי חבילת הבסיס, מחירי השירות החד פעמיים וכמו את כן את שירות השליחות בכ-35 אחוז, מ-29.60 שקלים ל39.90 שקלים.

על פי רישיון השידורים, רשאית יו"ר המועצה להורות לחברות להימנע משינוי מחירים אם המועצה תמצא כי המהלך יפגע בתחרות בין המנויים "אני סבורה כי העלאת המחירים אינה מוצדקת בהתחשב במדדי הרווחיות של שתי החברות ובכך שטלוויזיה אינה מוגדרת מוצר מותרות אלא בבחינת מוצר בסיס, שצריך להיות שווה לכל נפש בישראל" אמרה בן חי שגב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך