אשדוד רוצה היום ניצחון חמישי בדרבי הדרומי

היום (שני), 19.40, תארח מכבי אשדוד/באר טוביה את מכבי קריית גת הממוקמת לפני אחרונה לדרבי דרומי, במסגרת המחזור השמיני, בליגת ווינר בכדורסל. אשדוד רוצה ויכולה לרשום ניצחון חמישי ברציפות! המאמן צביקה שרף היה עסוק בהורדת השחקנים לקרקע לאחר 4 ניצחונות רצופים. הקבוצה יצאה במבצע מחירים לקראת המשחק. באתר הפייסבוק של הקבוצה פרסמו סרטון בכיכובו של שרף הקורא לקהל - צפו.
צביקה שרף
סולומון הוא הפרויקט שלו. צביקה שרף (צילום: פבל)

האם מכבי אשדוד/באר טוביה, יכול להשיג את הניצחון החמישי ברציפות מאז פתיחת העונה? היום (19.40) תארח מכבי אשדוד את קבוצת התחתית של מכבי קריית גת, לדרבי הדרומי, במסגרת המחזור השמיני בליגת ווינר בכדורסל. כרגע על הנייר, הסיכויים נוטים לטובת אשדוד.

מזה בדיוק פוחד המאמן צביקה שרף שאמר לשחקנים באסיפת הקבוצה: "אנחנו במצב חיובי של ארבעה ניצחונות ואסור לנו לחשוב שעשינו דברים גדולים מידי, זה האוייב הכי גדול של הקבוצה, שנבוא בטוחים מידי". צביקה רוצה להוריד את השחקנים "לקרקע", כי החשש הוא שקבוצה שמשיגה 4 ניצחונות רצופים עלולה להגיע למשחק מול הלפני אחרונה, עם מעט ביטחון עודף וזה עלול להיות מסוכן.

בהנהלת הקבוצה יצאו במבצע הנחה במחירי הכרטיסים לקראת המשחק היום. כרטיס ילד/חייל/סטודנט/פנסיונר יעלה 20 שקלים וכרטיס מבוגר 50 שקלים. המטרה להביא קהל רב שימלא את האולם למשחק ושכרטיס משולב אב ובנו לדוגמא יעלה כמחיר כרטיס מבוגר בדרך כלל.

הקבוצה פרסמה באתר הפייסבוק שלה בסרטון שבו מככב צביקה שרף המאמן וחלק מהשחקנים, הקורא לקהל להגיע למשחקי הקבוצה. הסרטון מתחילת העונה, הועלה שוב, מאחר ועכשיו לאחר הצלחת הקבוצה הוא הפך ליותר מאקטואלי. צפו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך