רכב על "באגי" בדיונה, ונפצע באורח קשה מאוד

שני נערים בני 14 דהרו על "באגי" בחולות הדיונה באשדוד, התהפכו ואחד מהם נפצע באורח קשה מאוד

הרכיבה האסורה בחולות מובילה לתוצאות קשות: נער בן 14 נפצע קשה בהתהפכות טרקורון מסוג "באגי" באזור הדיונה הגדולה באשדוד. הנער רכב עם חברו, בן גילו, ובשלב מסוים הרוכב איבד שליטה והבאגי התהפך. הנער נפגע בראשו ואיבד את הכרתו, והנער השני התקשר לאביו שהגיע למקום וקרא לכוחות ההצלה. הנער שרכב עם הפצוע עוכב לחקירה, והוא הגיע לתחנת אשדוד עם אביו. עדיין לא ברור מי רכב בבאגי שהתהפך, אך בכל מקרה לא היה לשניים ככל הנראה רישיון, וגם הרכיבה על החולות אסורה כמובן. הגיל המינימלי לקבלת רישיון על באגי הוא 16.

812833038_108819_5597576877381602997_big

הפצוע, תושב אשקלון, נלקח תחילה לאזור מתחם הקניות "ביג פאשן" באשדוד, משם פונה על ידי צוותי מד"א. הוא הובהל לקבלת טיפול רפואי בבית חולים תל השומר, כשמצבו מוגדר קשה מאוד. עדיין לא ברור אם שני הרוכבים הצעירים שהיו על הבאגי רכבו בקבוצה אחת עם נערים אחרים. ניידות סיור של משטרת אשדוד סרקו את אזור הדיונה כדי לאתר את הטרקטורון שהתהפך, ובסופו של דבר מצאו "באגי" הפוך ומפונצ'ר. בוחן תנועה של המשטרה הגיע למקום כדי לנסות ולברר את נסיבות התאונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך