סוף סוף: מעבר חצייה מציל חיים בין הרובעים ו׳ – ז׳

אחרי נסיונות רבים של תושבי הרובעים ו׳, ו- ז׳, יעקב טסלר חבר מועצת העיר והממונה על התחבורה פעל להסדרת מעבר חצייה שייקל על עשרות הילדים מדי בוקר.

שנים רבות נאלצו תושבי רובע ז׳ ותושבי רובע ו׳ לחצות את המעבר בניהן בדרכים ארוכות או מסוכנות, מי שרצה לחצות במעבר חצייה נאלץ ללכת עד לצומת המחברת בין הרובעים ו׳- ג׳- ז׳ דרך של כמה דק׳ וזאת רק כדי להכניס את הילד לגן הילדים שנמצא במרחק של עשרה מטרים אוויריים ממקום שכונתו, האופציה הנוספת הייתה לחצות כביש סואן ומסוכן שגרם לתאונות רבות באזור.

תושבים רבים פנו לעירייה בכדי למצוא פתרון, אך כל המהנדסים שהגיעו למקום חזרו כשבפיהם בשורה כי אין אפשרות לעזור, עד אשר נכנס לתמונה חבר מועצת העיר מטעם יהדות התורה והממונה על התחבורה יעקב טסלר, ששמע את פניות הציבור והגיע עם מהנדסים לשטח המדובר, ובמשך שניים עשר חודשים פעל לעשיית מעבר חצייה מיוחד שיאפשר את מעברם בבטחה של עשרות הילדים מדי יום בין האזורים, מבלי שיצטרכו לסכן את חייהם.

תושבי הרובעים שהוקל להם, ביקשו מאתר אשדוד אונליין להודות בשמם לחבר המועצה טסלר שמשמש גם כיועץ לשר הבריאות ליצמן, ומבדיקה מעמיקה של האתר התברר כי אכן הסיוע של חבר מועצת העיר בשיתוף עם המהנדסים בשטח הוביל לפתרון הבעיה.

בתמונה: חבר המועצה טסלר עם המהנדסים בשטח בו סודר המעבר חצייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך