הם מ-פ-ח-ד-י-ם!

עיתון "המגזין" כל כך מלחיץ את העיתון המתחרה, לכן הם משקרים את הציבור
שי תור

עיתון "המגזין" ביסס את מעמדו בכל האספקטים כעיתון המוביל בעיר הנמל. עם עובדות אי אפשר להתווכח, והעיתון צומח בשנים האחרונות הן מבחינה פרסומית-כלכלית והן מבחינה מקצועית, כעיתון שמספק את הסיפורים הכי מעניינים, הכי מרתקים והכי איכותיים.
מבחינה פרסומית-שיווקית, בעיתון שלנו ניתן למצוא את רוב העסקים המובילים באשדוד והסביבה, ומדובר ברוב המקרים בחיבור ממושך שמצד אחד מעניק במה פרסומית ראויה ונכבדת לעסקים, שמקבלים פידבק אדיר על כל פרסום ופרסום, ומצד שני העיתון (בזכות עבודת קודש של מנכ"לית העיתון וכל צוות הפרסום) עומד על יסודות כלכליים איתנים, ושבוע אחר שבוע ניתן לראות כיצד העיתון גדל וגדל (בלי עין הרע, חמסה, שום, בצל…).

הגאווה הכי גדולה מבחינת המערכת שלנו היא שרוב המפרסמים האשדודים, אלה שחיים את העיר, בוחרים ברובם לפרסם בעיתון "המגזין". אתם יכולים לבדוק אותנו. זה ממש לא מקרי, בעלי העסקים יודעים מיהו העיתון המוביל בעיר, ואיזה עיתון נותן פידבק אמיתי לפרסום שלהם. על כך, אנחנו מודים להם ומוקירים להם תודה.

מבחינה חדשותית-עיתונאית, אני בהחלט יכול לומר בגאווה שיש לנו את נבחרת החדשות הטובה בעיר. אנחנו עושים זאת בדרך שונה, עם עיתונות חיובית שמעודדת עשייה, צמיחה ומעשים טובים. מקבלי ההחלטות בעיתון שלנו אוהבים את העיר אשדוד, רוצים את הצלחת העיר ולא מהססים לכתוב מילים טובות על מי שמסייע ותומך בביסוסה של העיר כאחת הטובות בישראל. שלא תתבלבלו, עיתון "המגזין" לא עושה הנחות לאיש, פרסמנו לאורך השנים לא מעט כתבות קשות, אולם תמיד עשינו זאת (ונעשה) בצורה מכובדת, שלא באה לפגוע באיש בצורה מכוערת וזולה, אלא מתארים תמונת מצב אמיתית.

בשבוע האחרון המקומון המתחרה שלנו בחר לנקוט בדרך מכוערת של הכפשה על אחד הבעלים של עיתון "המגזין" ג'קי בן זקן, ועל הדרך כתב שהעיתון שלנו בסכנת סגירה. את זה שכתב את הכותרת השקרית הזו לא מעניין שהעיתון הזה מפרנס במעגל הראשון עשרות משפחות, ובמעגלים הנוספים הרבה יותר, מבחינתו כל האמצעים כשרים כדי לפגוע בג'קי בן זקן. אנחנו דווקא מעודדים מכותרת שכזו, זה רק מעיד עד כמה אנחנו מלחיצים אותו, ועד כמה "המגזין" ביסס את מעמדו כעיתון מספר 1 בעיר.

עיתון "המגזין" ואתר האינטרנט "אשדוד אונליין" ימשיכו להיות כאן לרשות תושבי אשדוד עוד שנים ארוכות וטובות, אנחנו נמשיך לעשות עיתונות טובה, איכותית ומעניינת. יש לא מעט אנשים בעיר שמברכים על כך שיש עיתון אמיתי באשדוד, שמציג את הדברים הטובים בעיר מול השקרים, ההכפשות והבדיות שיש שבוע אחר שבוע במקומון המתחרה.

בניגוד לרוע של זה שכתב שקרים בשבוע שעבר, וברצון שלו לפגוע בעובדים נהדרים שמגיעים מידי בוקר בחדוות יצירה למשרדי עיתון "המגזין", אנחנו מאחלים פרנסה טובה לכל כלי התקשורת בעיר, ולא רוצים חלילה בפגיעה בפרנסה לאיש. זו לא דרכנו.

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך