אור סולומון נבחר לשחקן המחזור

מכבי אשדוד ממשיכה להצליח. לאחר 4 ניצחונות רצופים בליגת ווינר בכדורסל, רשמה הקבוצה עוד הצלחה. אור סולומון, נבחר לשחקן המחזור השביעי, כשהוא שובר בדרך שיאים אישיים שלו. שרף כבר הודיע שהוא הפרוייקט האישי שלו. האם סולומון בדרך להיות "הפתעת העונה"?
אור סולומון
מול הקבוצה בה גדל. אור סולומון. (צילום: פבל)

עוד כבוד למכבי אשדוד/באר טוביה. אור סולומון, נבחר לשחקן המחזור ׁׁ(MVP) השביעי בליגת ווינר בכדורסל, על ידי מנהלת הליגה.

גולשי עמוד הפייסבוק של אתר מנהלת ליגת ווינר סל בחרו את אור סולומון לשחקן המצטיין של המחזור השביעי. אגב הוא הקדים הוא את ניב ברקוביץ' מעירוני נהריה, יוגב אוחיון ממכבי תל אביב, רוברט רות'בארט מהפועל  תל אביב ואפיק ניסים מהפועל אילת, כולם ישראלים וכולם בחמישיית המצטיינים של המחזור.

הפורוורד של מכבי אשדוד/באר טוביה קלע במשחק האחרון מול נס ציונה, בה שיחק בעונה שעברה,   16 נקודות, שהן שיא עונתי. עם 5 מ-6 מטווח השתיים ו-2 מ-4 מטווח השלוש (לעומת 2 מ-9 קודם לכן העונה) והוריד 11 ריבאונדים – מתוכם 5 בהתקפה – בדרך לדאבל-דאבל שני.

על פי נתוני המנהלת, אחרי שבעה מחזורים עומד סולומון על שיאי קריירה בממוצע דקות (23.6), נקודות (6.6), אחוזים לשתיים (59%), אסיסטים (1.1), מדד (12.3) וכמובן ריבאונדים (9.6). הוא מוביל את כל הישראלים בליגה בריבאונדיםולמעשה רק ריצ'רד הוואל ודיימון סימפסון מורידים יותר קרשים ממנו. בנוסף, הוא וחברו מיקל גלאדנס מחזיקים ביחס הגבוה ביותר של כדורים חוזרים לדקה (0.41).

צביקה שרף, כבר הודיע מספר פעמים כי מבחינת הצוות המקצועי של מכבי אשדוד/באר טוביה, סולומון הוא פרוייקט. בנתיים הפרוייקט מפתיע ובגדול.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך