סוף סוף פלצ'וק

בחלון ההעברות של ינואר שנה שעברה, הוא כבר היה סגור באשדוד, אבל סדרת פציעות בהפועל באר שבע מנעה את שחרורו * בקיץ שוב היו הצדדים במו"מ, אך פלצ'וק סגר בקבוצה של הלוזונים, ורק בניסיון השלישי הצליחו שני הצדדים להביא את הדברים לידי סיכום, ניקולס פלצ'וק, יליד ארגנטינה בן 28, הוא יהודי בעל אזרחות ישראלית, נשוי ואב לילדה קטנה.

הקשר/חלוץ היהודי-ארגנטיני ניקולס פלצ'וק, שחתם בשבוע שעבר במ.ס אשדוד, הגיע לישראל לפני חמש שנים. פלצ'וק הגיע להתרשמות בהפועל עכו של אלי כהן, כשזו שהתה במחנה האימונים בסלובניה בשנת 2010. הוא הותיר רושם חיובי, המשיך להיבחן בארץ במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה ובהמשך גם חתם. בעכו פעלו כדי להשיג לפלצ'וק אזרחות ישראלית בגלל היותו יהודי.

בעכו הייתה לפלצ'וק תקופה נפלאה שנמשכה שתי עונות, בהן רשם 14 שערי ליגה ב-53 הופעות. ההצלחה של פלצ'וק ועצם העובדה כי לא תפס משבצת של זר, עוררה עניין במספר רב של קבוצות בליגת העל, בראשן האלופה דאז, הפועל קריית שמונה, שעשתה ניסיון לצרפו בקיץ 2012, אך דווקא הפועל ב"ש זכתה בו והוא ירד לבירת הנגב, שם בעיקר חימם את הספסל במשך שתי עונות וב-41 משחקים בהם שותף, כבש ארבעה שערים בלבד.

לפלצ'וק היה חוזה לעונה נוספת בבאר שבע, אך בקשתו להשתחרר בקיץ נענתה בחיוב על ידי אלונה ברקת. מ.ס. אשדוד פנתה אליו כבר בקיץ, כמו גם הפועל רעננה והאקסית הפועל עכו, אך הוא בחר דווקא במכבי פ"ת. חודש לאחר פתיחת העונה נפצע פלצ'וק ונעדר כחודשיים מהמגרשים, אך גם כשחזר להתאמן, לא קיבל מספיק דקות משחק, מה שסלל את דרכו למ.ס. אשדוד, בעסקה שכללה את העברתו של דויד סולארי למכבי פתח תקווה, שם התאחד עם המאמן שהביא אותו לישראל בעונת האליפות של קריית שמונה, רן בן שמעון.

פלצ'וק שהותיר רושם טוב באימונים, קיבל מקלינגר את חולצת ההרכב הראשון כבר במשחק הליגה האחרון מול בית"ר ירושלים ונראה כי יש משהו מרענן בהתקפת אשדוד. הוא מהיר וחזק, בעל כח פריצה ובעיטה טובה. עכשיו רק נותר שיתחבר לקבוצה ולסגנון המשחק שלה, ונראה כי יש למה לצפות ממנו במשחקים הקרובים, בתנאי שייכנס לכושר משחק מלא.

ניקולס, אז איך אתה מרגיש אחרי המשחק הראשון, חסר קצת כושר?
"סבלתי השנה מפציעה שהשביתה אותי לחודשיים, אך חזרתי והקבוצה ניצחה כששיחקתי 90 דקות בגביע. אני בכושר טוב כי שיחקתי גם בגביע ואני מתאמן בצורה טובה ומגיע בכושר טוב. נעבוד עוד קצת באימונים ונשפר את התיאום עם החברים לקבוצה, שהם יכירו אותי ואני אותם, ונוכל לעשות דברים יפים עוד העונה".

אחרי שנתיים מצוינות בעכו, עברת לבאר שבע ומאז די נעלמת איך אתה מסביר את זה?
אני לא חושב שיש ירידה בקריירה שלי בשנים האחרונות. עכשיו הגעתי למועדון מסודר בו אני מקווה לעשות דברים יפים כמו להתברג בפלייאוף העליון. ניר מכיר אותי וכבר רצה לפני שנה לצרף אותי. אני רק רוצה להציג יכולת טובה באימונים ולהצליח במשחקים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך