סנדרלנד מהפרמייר ליג מעוניית לצרף את ניר ביטון

ניר ביטון, שחקנה לשעבר של מ.ס אשדוד, נמצא בתכניות של סנדלרנד מהפרמייר ליג באנגליה, שתרצה לצרפו בינואר. קבוצתו הנוכחית סלטיק הסקוטית, בה חתם רק לאחרונה עד 2020, עשויה לדרוש עד 10 מיליון ליש"ט. השחקן עצמו כבר הודיע בעבר שישמח להגיע לליגה הבכירה באנגליה.

קבוצת סנדרלנד, מהפרמייר ליג, באנגליה, מעוניינת בניר ביטון וסקאוטים שלה צפו בו כבר מספר פעמים במדי הנבחרת ובמדי קבוצתו סלטיק הסקוטית.

ביטון, 24, שחקנה לשעבר של מ.ס אשדוד, מצליח בסלטיק ובנבחרת ישראל והדבר לא נעלם מקבוצות רבות במספר ליגות, כולל אנגליה. פרסומים בתקשורת באנגליה מדברים בגלוי על ההתעניינות של סנדרלנד בשחקן.

כמו שזה נראה עכשיו, הקבוצה שלו, סלטיק, לא מתכוונת לוותר עליו בקלות וכבר החתימה אותו רק באחרונה עד שנת 2020. גורמים בקבוצה הסקוטית הודיעו כי הם יבקשו עליו תג מחיר גבוה מידי, בכדי שלא יעזוב. עד 10 מיליון ליש"ט.

סנדרלנד ממוקמת בתחתית הפרמייר ליג, במקום ה-19, הלפני אחרון, עם 6 נקודות והיא מוכנה להשקיע כספים רבים בינואר בכדי לחזק את הקבוצה. ביטון יכול להתאים לה לתוכניות לשרוד בליגה הבכירה באנגליה. לא נראה כי השחקן עצמו, למרות שחתם בסלטיק, יוותר על הצעה כזו מהפרמייר ליג..

ביטון עצמו התבטא כבר כי עדיף לשחק בליגת האלופות או אפילו בקבוצת תחתית בפרמייר ליג, כי זו התקדמות בעבורו. בכל מקרה כמו שזה נראה, סלטיק אינה התחנה האחרונה של ביטון באירופה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך