שמח שהגעתי למקום כמו אשדוד

חלון ההעברות, שנסגר בשבוע שעבר, הנחית באשדוד את שי חדד * למרות שהוא רק בן 27, חדד ששיחק רוב שנותיו בבית"ר ירושלים, לא מוכר לחלק מהאוהדים באשדוד, "אשדוד אונליין" עושה לכם היכרות עם מי שיכול לתת מענה גם בקישור וגם בהגנה של ניר קלינגר.

שי חדד החל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים. בעונת 2006/2007 היה חדד שותף לזכייתה של קבוצת הנוער של המועדון בדאבל, ועונה לאחר מכן עלה לקבוצת הבוגרים של המועדון. ב-30 במאי 2008 ערך חדד את הופעת הבכורה שלו בליגת העל, כשנכנס כמחליף במשחק מול בני סכנין.

בעונת 2008/2009 הושאל חדד להפועל רמת גן מהליגה הלאומית, על מנת לצבור דקות משחק, והיה שותף לעלייתה לליגת העל בתום העונה. חדד המשיך עונה נוספת במועדון ועזר לו להישאר בליגת העל. בתקופתו בהפועל רמת גן ביסס חדד את מעמדו כשחקן הרכב, ובעונת 2010/2011 חזר לבית"ר ירושלים לאחר תום תקופת ההשאלה. באותה עונה כבש חדד את שער הבכורה שלו בליגת העל, בניצחון 1-5 על הפועל רמת גן. בעונת 2012/2013 הוסט חדד לעמדת המגן הימני על ידי המאמן אלי כהן.

לקראת עונת 2014/2015 הובהר לחדד כי הוא אינו בתכניות של מאמן בית״ר ירושלים הנכנס מנחם קורצקי. בעצת חברו טוטו תמוז הוטס חדד למבחנים בקבוצת הצמרת הרומנית פטרולול פלוישט, בה משחק תמוז. חדד הרשים את הצוות המקצועי והוחתם לשנה עם אופציה לשנתיים נוספות. אך עקב בעיות טכניות נאלץ לעזוב את הקבוצה.

 

אז מה בדיוק היה ברומניה ולמה נאלצת לעזוב?
"היה לי חוזה עד סוף העונה, אבל צצו שם עניינים בירוקרטים וכמה הפתעות כשלא הייתה לי ויזה ואישור עבודה".

אבל לא ידעת את זה מההתחלה?
"ההתחלה הייתה טובה והכל היה ורוד, אבל בעל הבית נכנס לכלא וזה השפיע על הקבוצה כי לא היו לי אישורים להמשיך לשחק אז זה לא היה תלוי בי. המאמן והצוות אהבו אותי ורצו אותי, אבל לא היה מה לעשות".

אז מצאת את עצמך כאן באשדוד.
"אני מאד שמח שהגעתי למקום חם כמו אשדוד. ייקח לי קצת זמן להתאקלם ולשוב לכושר משחק, אבל אני יודע שיש לי הרבה מה לתרום למועדון שהשאיפה היא להתברג בפלייאוף העליון וזה לא סוד".

אז מה אתה בעצם, קשר, מגן?
"אני גם וגם. אמנם אני אוהב לשחק יותר בקישור, אך היכן שקלינגר יגיד לי לשחק, אקבל את זה בשמחה ובאהבה".

ברוך הבא ובהצלחה!
"תודה רבה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך