שליש מנבחרת הנשים של ישראל מאשדוד

מחר (חמישי), תצא נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל, לטורקיה למשחק במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. 4 מתוך 12 היוצאות, שליש, הן מהאלופה אשדוד. זה לא כולל את המאמן עדן ענבר, שהוא גם מאמן הנבחרת. הקפטנית היא שי דורון. המשחק במוצ"ש (20.00). שידור ישיר בספורט 5+.
סגל נבחרת ישראל. שליש הן שלנו מאשדוד. האמן גם. (צילום: עודד קרני באדיבות איגוד הכדורסל)

נבחרת ישראל בכדורסל נשים, תצא מחר חמישי, לטורקיה, למשחק במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. מסתבר כי האלופה מכבי בן אשדוד, היא ספקית שחקניות גדולה לנבחרת. לא פחות משליש מ-12 השחקניות שייצאו בסגל הנבחרת, הן מהקבוצה!

המדובר בקפטנית אשדוד ,שי דורון, שהיא גם קפטנית הנבחרת, קטיה לויצקי, רוני בן נון ואלישה קלארק. לכך יש להוסיף את מאמן הנבחרת, נכון,  אף הוא מאשדוד, עדן ענבר, שהוא מאמן האלופה מאשדוד.

 

מאשדוד לנבחרת. עדן ענבר. (צילום: פבל)
מאשדוד לנבחרת. עדן ענבר. (צילום: פבל)

 

הסגל שייצא: שי דורון, נעמה שפיר, נעמי קולודני, שירן צעירי, רוני בן נון, אופיר בנט, אלישיה קלארק, ליעד סואץ קרני, בר גילינסקי, קטיה אברמזון, טל לב, קטיה לויצקי. מאמן עדן ענבר, עוזר מאמן שיקי פלח, מאמן כושר יורם מנחם, מנהלת נבחרת אלונה חליוא, פיזוטרפיסט בועז שמיר. אגב הסקאוט של הנבחרת רועי אייזנברג יצא לרומניה שם יראה את הנבחרת המארחת שתשחק מול ישראלף בארץ, ביום רביעי הבא נגד בוסניה.

הראשונה מכל בית תעלה לאליפות אירופה וכן 6 הסגניות בעלות המאזן הטוב ביותר מתוך 9 הבתים. הנבחרת תצא כאמור מחר (חמישי) לאיסטנבול ומשם תמשיך לאנקרה. המשחק יפתח בשעה 20:00 וישודר בספורט 5+

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך