אבו ארבע – ניצחון רביעי רצוף למכבי אשדוד

עכשיו זה רשמי. אחרי הניצחון הרביעי ברציפות הופכת מכבי אשדוד לדבר החם בליגת ווינר בכדורסל. הפעם ניצחון ענק על נס ציונה 74:91! האיש של המשחק, דיונטה גארט, שהוא ואייזה סוואן מנצחים כל פעם משחק אחר בתורנות. עכשיו אשדוד במקום השני (עם משחק עודף) קבוצת צמרת. מישהו זוכר את פתיחת העונה?
ממשיך לדחוף את אשדוד. אייזה סוואן. (צילום פאבל)

מי האמין? לפני 4 משחקים כבר חשבנו שמכבי אשדוד באר/טוביה, היא קבוצה בדרך לעוד עונה אבדה. מאז הם השתיקו את כולם עם 4 ניצחונות רצופים. הפעם כבר לא מדובר בניצחון, מדובר בתבוסה, 74:91 על עירוני נס ציונה, במסגרת המחזור השביעי בליגת ווינר בכדורסל.

האיש של המשחק היה הפעם דיונטה גארט, שהוא ואייזה סוואן (היה "רגוע" עם 14 נקודות) עשו להם הרגל לנצח כל אחד בתורו עבור הקבוצה את היריבה. הפעם כאמור גארט עם 22 נקודות. אבל שימו לב לאור סלומון שמתגלה כאן בגדול. 16 נקודות ו-11 ריבאונדים שעזרו לאשדוד במשחק הגדול הזה.

עכשיו תורי. גארט (צילום: פבל)
עכשיו תורי. גארט (צילום: פבל)

אשדוד ניצחה את נס ציונה בכל הרבעים. ברבע הראשון היא הובילה כבר 10 הפרש, 14:24 היא היתה טובה בכל הפרמטרים במשחק הזה. במחצית התוצאה היה כבר 37:51 לאשדוד וזה כבר נראה סגור.

הרבעים האחרונים עוד היו צמודים. נס ציונה ניסתה לחזור מהמחצית  וקלעה 7 נקודות ללא מענה בתוך דקה. שלשה של שולדבראנד החזירה את היתרון לדו-ספרתי, 59:71. אור סולומון השיג דאבל-דאבל מהיר והרבע השלישי נגמר 59:75 לאשדוד. אם הרבע הקודם נפתח ב-0:7 למארחים, הפעם היה זה תורה של אשדוד לקלוע 7 נקודות רצופות בדרך ליתרון 59:82 ומשם לניצחון 74:91.

יהונתן שולדבראנד נתן את הממוצע שלו במשחקי חוץ, 10 נקודות (הממוצע הוא 11) וגם שני הזרים האחרים, הוסיפו כח. מייקל גלאדנס עם 7 נקודות ועשרה ריבאונדים וצ'ארלס תומאס 15 נקודות ו-8 ריבאונדים.

ביום שני תגיע קרית גת לאשדוד. כמו שזה נראה עכשיו זה יכול להיות הניצחון החמישי ברציפות ואז בכלל יהיה מדובר באופרה אחרת. מי אמר פליאוף עליון?

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך