צחי אבו נגד אלי לחמני

חבר מועצת העיר עו"ד צחי אבו, מונה ליו"ר תאגיד המים העירוני "יובלים", ומחליף בתפקיד את חבר המועצה אלי לחמני, שפרש לאחרונה לספסלי האופוזיציה

המערכת הפוליטית המקומית, הרדומה יחסית, התעוררה בשבוע האחרון בעקבות עימות מעניין שנרשם בין חבר מועצת העיר עו"ד צחי אבו לחבר המועצה רלי לחמני, שפרש לאחרונה לספסלי האופוזיציה. כזכור, לחמני היה ממונה עד לא מכבר על תאגיד המים העירוני "יובלים", ובעקבות הפרישה לאופוזיציה, סיים את תפקידו. גורמים בקואליציה העירונית טוענים כי "מעבר לדיבורים יפים ולתוכניות גרנדיוזיות, לחמני לא הטביע חותם בתפקיד, ועזיבתו הייתה מבורכת".

מי שנכנס לתפקיד יו"ר יובלים במקומו של לחמני הוא עו"ד צחי אבו. ימים אחדים לפני המינוי הצפוי לחמני שיגר הודעה לכלי התקשורת, בה הוא מבקר את המינוי הצפוי של עו"ד אבו וטוען כי יש טעם לפגם שחבר מועצה שהינו קבלן ויזם, שהשכיר עד לא מכבר את המשרדים ל"יובלים", מקבל את התפקיד האמור.

עו"ד צחי אבו החליט להגיב בחריפות לדבריו של לחמני וציין כי "הודעתו לעיתונות של אלי לחמני היא לא יותר מאשר בבחינת "טובל ושרץ בידו", שכן כישלונו המהדהד של ד"ר אלי לחמני, כיו"ר יובלים עד למועד זה, גלוי וידוע לכל, ודי לציין כי תלונות התושבים המגיעות אל חברי מועצת העיר בנושא תפקוד התאגיד ועל חיובי צריכה מופרזים הגיעו לשיאים חדשים".

עו"ד אבו אף הגיב לטענות הקונקרטיות שהעלה אלי לחמני. כך כתב אבו: "החברה בבעלותי פועלת במספר מצומצם של פרויקטים ואין בינה לבין חברת יובלים כל קשר שהוא על בסיס קבוע. במסגרת הגשת המסמכים לבדיקת כשירות כהונתי, חשפתי בפני הוועדה הממנה את כל קשריי העסקיים עם יובלים ולא נמצא בהם כל טעם לפגם.

לגבי המשרדים ש"יובלים" שכרו במשך 7 השנים האחרונות מחברה הקשורה אלי, הרי שהחוזה הסתיים לפני כחודשיים, וכיום אין שום התקשרות בין יובלים לחברה זו, והמשרדים זה מכבר פונו. חשוב לציין ולבדוק, כי במכרז החדש שהוציאה "יובלים" למשרדים, הציעה חברתי הצעת מחיר של 35 שקל למ"ר, אולם "יובלים", בראשות מר אלי לחמני באותה העת, העדיפה לבחור בהצעת מחיר אחרת שהינה כפולה במחיר. זאת ועוד, מיקומם החדש של משרדי החברה נמצא באזור מרוחק ובלתי נגיש בצורה משמעותית לעומת מיקומם הקודם. לסיכום, סבורני שמר לחמני חושש כי במינויי זה אני עלול להיחשף לחומרים מתקופתו אשר "יעלו תמיהה" (בלשון המעטה), ולכן מיהר בחופזה להגיש שאילתא זו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך