ניצחון ליגה ראשון לנשות הפועל אשדוד

ניצחון ליגה ראשון העונה לבנות הפועל אשדוד, לאחר 3 הפסדים, 16:31 על קרית אונו, הלפני אחרונה. זה היה גם משחקן הראשון של הסרביות בוגדנוביץ וגו'רג'ביץ, שכבר הצדיקו את רכישתן. מחר (רביעי, 21.15) משחק חוץ קשה מול הפועל ראשל"צ השנייה.

כבר הצדיקו את רכישתן.

ראדמילה בוגדנוביץ ווייסלבה גו'רג'ביץ, הזרות הסרביות שהוחתמו בקבוצת הנשים של הפועל אשדוד, היו הבולטות בניצחון הראשון העונה על קרית אונו הלפני אחרונה, במסגרת המחזור הרביעי בליגת הלאומית לנשים, בתוצאה 16:31, שזה יותר תבוסה מאשר ניצחון.

המשחק התנהל בשליטה מוחלטת של אשדוד לאורך כל המשחק ואין ספק שמדובר בשדרוג משמעותי לקבוצת הנשים של המועדון. השתיים מוסיפות כח, מהירות ומקצוענות לקבוצה.

באגודת הפועל אשדוד תיארו זאת: "כצעד הראשון למעלה", כשהכוונה לנסות לשחזר את התקופה הגדולה של בנות המועדון כמו לדוגמא בשנת 78, עת זכתה הקבוצה בגביע המדינה עם הקפטנית האגדית אסתר כהן. הדרך לשם תעבור מחר (רביעי, 21.15) במשחק החוץ הקשה מול הפועל ראשל"צ השנייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך