סופה סוערת בדרך לאשדוד, בעירייה נערכו היטב

היום: גשם עז צפוי לרדת באזור אשדוד, בעירייה נערכו לכל התרחישים.

אחרי הברד הכבד מאתמול שעשה כותרות רבות ברחבי הארץ, עקב הנדירות שלו, הבוקר צפוי מזג אוויר סוער ביותר, עם כמויות גדולות ובלתי שיגרתיות של גשם בדרום בכלל ובאשדוד בפרט.

בעיריית אשדוד לא לקחו סיכונים מיותרים, ועקב המחדל הגדול באשקלון, הוכנו כל התשתיות, ואמצעי החירום באשדוד, למקרה שכמויות הגשם יעלו יתר על התחזית.

אתמול פנה מנהל רשות המים לראשי הרשויות בדרום בהודעה לקראת מזג האוויר הצפוי. בהודעה נאמר כי על פי מודל השיטפונות שמפעיל השירות ההירולוגי שברשות המים, צפויות כמויות משקעים גבוהות באזור החוף הדרומי, בפרק זמן קצר – בעיקר בשעות הבוקר. לפי ההודעה: "מופע משקעים כזה עלול לגרום לבעיות ניקוז קשות במרחב העירוני, שיכול לפגוע גם במערות הביוב,הנמצאות באחריות התאגידים באזור".

גם ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, התייחס לסערה הצפויה. "אשדוד בכוננות סערה", כתב לסרי. "מזג אוויר סוער בפתח ועתיד להכנס הלילה לאזורנו. כמו בשנה שעברה, החלטנו להפעיל מטה משימתי מיוחד. אנחנו לא לוקחים סיכון ומתכוננים לסערות הקיצוניות ביותר, עם רוחות עזות וכמות משקעים גבוהה במיוחד. אנא מיכם תושבים יקרים, שימרו על עצמכם".

מדובר כב"ה מחוז דרום נמסר כי שירותי הכבאות במחוז יתוגברו היום בעקבות הסערה הצפויה. עוד נמסר כי בוטלו חופשות וגוייסו כבאים "על מנת לתת מענה הולם ומהיר לאחר הפקת לקחים מהסופה הקודמת".

צילום: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך