אסון גן הילדים: הגננת חיה איילה רוזנברג ז״ל

יום לאחר האסון בגן הילדים, מתבררים פרטים נוספים, על הטרגדיה הנוראה בה נמצאה גננת בת 32 ללא רוח חיים לעיני ילדי הגן.

הטרגדיה בפעוטון ברובע ג׳: תושביה החרדים של העיר מתקשים לעכל את הטרגדיה הקשה בפטירתה הפתאומית של הגברת חיה איילה רוזנברג ע"ה, בעיצומו של יום שגרתי בפעוטון הילדים, בעוד ילדי הפעוטון נותרו לבדם כשהם בוכיים ובחרדה.

מסע הלוויה יצא אתמול בערב מביתה ברחוב מבצע חורב 2, רובע ג' אשדוד, שם היה גם הגן הפרטי שבו נפטרה, לעבר בית העלמין באשדוד בהשתתפות רבנים והמוני תושבים המומים וכואבים.

הגננת המנוחה הותירה אחריה את בעלה ר' ישראל רוזנברג, מחשובי האברכים בחסידות גור באשדוד, וכן שלושה ילדים יתומים שהקטן שבהם הינו בן שנתיים ימים. השכנים ההמומים מתארים את רגעי האסון הקשה כאשר הילדים בגן החלו בוכים ואילו ההורים שביקשו לקחתם הביתה לא נענו והדלת היתה נעולה.

בעלה של המנוחה ואברך נוסף ניסו לפרוץ את הדלת אולם ללא הצלחה. בסופו של דבר פרץ שיפוצניק שעבד באזור את חלון הגן ונכנס פנימה וגילה את הגננת כשהיא ללא הכרה. צוותי הצלה שהגיעו למקום פתחו במאמצי החייאה ממושכים אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותה.

אבי טובול, כונן מד"א ואיחוד הצלה, סיפר: "קיבלנו קריאה על התעלפות בגן ילדים. כשהגענו למקום הוא היה נעול ואחד הכוננים שכבר היה בשטח ניסה לפרוץ. אחד הכוננים הביא דיסק, ניסרנו את הסורגים והשחלנו את הכונן דרך החלון. זיהינו את האישה כשהיא לצערנו ללא רוח חיים."התינוקות, בני שנה-שנתיים, בכו והיו וקצת בהיסטריה. אחד מהם מצאנו עם פציעה קלה. הוצאנו אותם וטיפלנו בהם. כשסיימנו העברנו אותם לגורמים האחרים. לצערנו הם היו שם ככל הנראה קרוב לשעתיים ואולי יותר. בהמשך הגיעו ההורים ולקחו את הילדים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך