מכבי אשדוד מחפשת ניצחון רביעי רצוף בנס ציונה

היום (19.50) תתארח הקבוצה אצל עירוני נס ציונה, במסגרת ליגת ווינר בכדורסל. בקבוצה רוצים לעלות למאזן חיובי של 3:4. היו"ר אסרף :משחק קשה ובעייתי". בצד של נס ציונה שני אקסים של אשדוד סימפסון ואסקה.
ממשיכים בהצלחה. שחקני מכבי אשדוד (צילום פבל)

מכבי אשדוד/באר טוביה, רוצה ניצחון רביעי ברציפות ותנסה להשיגו היום שלישי (19.50), בחוץ, מול עירוני נס ציונה, במסגרת המחזור השביעי בליגת ווינר בכדורסל.

בקבוצה רוצים היום לעלות למאזן חיובי של 4 ניצחונות מול 3 הפסדים. ההפסדים כזכור היו בתחילת העונה וברציפות ומאז אשדוד נמצאת במומנטום, אולי מהטובים בליגה.

בצד של נס ציונה תפגוש אשדוד שני שחקנים ששיחקו בעבר בקבוצה. דיימון סימפסון ואיוון אסקה. לאסקה זה יהיה משחקו הראשון מול אשדוד. זה יהיה מעניין לראות את השניים מול האקסית.

היו"ר יורם אסרף אמר על המשחק: "זה יהיה משחק קשה ובעייתי. יישחקו נגדנו שני שחקנים מצוינים שאנחנו מכירים מהתקופה ששיחקו אצלנו. אבל אנחנו תמיד באים לנצח".

מוביל את קלעי הליגה. איזה סוואן. (צילום פאבל)
מוביל את קלעי הליגה. איזה סוואן. (צילום פאבל)

הרבה תלוי ביכולתו של אייזה סוואן שהוא אחד הגורמים המרכזיים לקאמבק של הקבוצה. סוואן אמר: "יהיה שם קרב. הם קבוצה שמשחקת חזק. איוון אסקה הוא שחקן שעושה עבודה טובה את זה כולם יודעים פה. לא היה לנו הרבה זמן להתכונן לאחר המשחק מול הפועל ת"א, אבל אנחנו נעשה הכל להגיע מוכנים".

אגב סוואן מוביל את הליגה עם 20.5 נקודות למשחק וגם בזריקות לשלשה עם 9.3. בכלל גם הישראלים משתפרים במספרים. לדוגמא אור סלומון שהיה מהבולטים מול הפועל ת"א, מוביל את הליגה עם 0.40 ריבאונדים לדקה. דינטה גארט מוביל את הליגה מהקו עם 91.7 אחוזי דיוק. תוסיפו לכך את חזרתו של יהוא אורלנד, אז זה נראה שגם לנס ציונה זה לא יהיה קל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך