שי דורון מונתה לקפטנית הנבחרת

כבוד לאשדוד ולקבוצת הנשים של מכבי בן אשדוד. קפטנית הקבוצה, שי דורון מונתה היום (ראשון) גם לקפטנית נבחרת ישראל, המתכוננת למוקדמות אליפות אירופה. דורון: "אין ולא ישתווה להיות קפטנית נבחרת ישראל". סה"כ 4 נציגות לאשדוד. את הנבחרת מאמן עדן ענבר, מאמן אשדוד.
שי דורון וקלארק. הקפטנית וחברתה לנבחרת ולקבוצה
שי דורון וקלארק. הקפטנית וחברתה לנבחרת ולקבוצה. (צילום: פבל)

קבלו את שי דורון, קפטנית נבחרת ישראל בכדורסל.

נבחרת ישראל בכדורסל נשים, ערכה אתמול מסיבת עיתונאים לקראת משחקיה במוקדמות אליפות לנשים ותשחק במהלך החודש שני משחקים, מול טורקיה בחוץ ורומניה בבית. במהלך מסיבת העיתונאים הוצגה שי דורון כקפטנית החדשה. דורון, היא כזכור גם קפטנית מכבי בן אשדוד.

דורון בת ה-30, שנחשבת לשחקנית הישראלית הבכירה בישראל עברה לא מעט בחייה הספורטיביים ולמרות זאת ניכר היה עליה שהיא מתרגשת. בין היתר אמרה דורון: "אמנם הייתי קפטנית בעבר בכמה מקומות, אבל אין ולא ישתווה להיות קפטנית בנבחרת ישראל ואין דבר שאני רוצה להיות יותר מאשר הקפטנית של נבחרת שעולה לאליפות אירופה".

דורון הוסיפה: "נבוא לתת את הפייט שלנו. אנחנו חייבות לנצח את הקבוצות שאנחנו צריכות לנצח, לדעתי אלה כולן. כל הקריירה אמרו לי שאני משוגעת שאני חושבת שאפשר לנצח משחקים בלתי אפשריים, אבל ככה אני חושבת".

דורון היא לא הנציגה היחידה בנבחרת, איתה בנבחרת משחקות לא מעט נציגות של אשדוד. קטיה לויצקי, רוני בן נון ואלישה קלארק המתאזרחת. בנוסף מאמן הנבחרת הוא עדן ענבר, מאמן אשדוד. כך שבסופו של דבר יש לאשדוד 5 נציגים. כבוד לא קטן.

שי דורון וקלארק. הקפטנית והמתאזרחת נשארות יחד בקבוצה ובנבחרת (צילום פאבל)
שי דורון וקלארק. הקפטנית והמתאזרחת נשארות יחד בקבוצה ובנבחרת (צילום פאבל)

ענבר התייחס להגרלה: "הוגרלנו עם טורקיה, רומניה ובוסניה. האליפות מצומצמת הפעם יש 16 נבחרות בלבד. הראשונה מכל בית עולה ו-6 הסגניות הטובות עולות. מתחילים בטורקיה בחוץ, זה לדעתי המשחק הכי קשה בקמפיין".

אגב דורון, העבודה שתשחק במשחקי הנבחרת, מלמדת כי הפציעה שלה בכף הרגל, ככל הנראה מאחורה ואם תהיה כשירה למשחקי הנבחרת, תהיה כשירה גם לאחר הפגרה לחזור לסגל אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך