עדויות מהטרגדיה: ״הילדים בגן צרחו, ארוחת הבוקר עדיין היתה בתיק״

אירוע קשה בגן ילדים ברובע ג׳, גננת נמצאה ללא רוח חיים בפתח הגן, לאחר שלוחמי האש פרצו את שעריו...

אירוע קשה ביותר קרה לפני זמן קצר ברובע ג׳ בעיר, גננת נמצאה ללא רוח חיים בפתח הגן, זאת לאחר שהורים ניסו להיכנס לגן במשך דק׳ ארוכות ואיש לא פתח להם, משטרה וכיבוי אש שהוזעקו למקום, פרצו את דלת גן הילדים, כאשר הם רואים את הגננת על ריצפת הגן, חובשים ופראמדיקים של מד״א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותה, נסיבות המוות נבדקות בשעה זו ע״י חוקרי משטרה שהגיעו למקום. ראוי לציין כי הגן היינו פרטי, ובתוך בניין מגורים ברובע ג׳.

מעדויות שזורמות למערכת, מספרים אנשים ששהו במקום, כי ״כשפרצו את דלת הגן הגננת היתה על הרצפה, כאשר הילדים צורחים סביבה״ מבדיקה מתגלה כי ארוחת הבוקר של הילדים עדיין היתה בתיק שלהם, כך שניתן להבין כי במשך שעות שכבה הגננת על ריצפת הגן לאחר האסון, כשילדי הגן נמצאים סביבה וממררים בבכי.

מדוברות איחוד הצלה נמסר: גננת אותרה ללא הכרה בגן ילדים ברחוב מבצע חורב באשדוד. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'לכיש' שהגיעו ראשונים לזירה מדווחים כי נקבע מותה בזירה.

בני מנלה מתנדב ביחידת האופנועים באיחוד הצלה סיפר: "מדובר באירוע קשה. כשהגענו למקום הגן היה נעול ואזרחים נכנסו מהחלון ומסרו לנו כי בתוך הגן יש גננת ללא הכרה. לאחר שהדלת נפתחה הגענו לגננת שהייתה ללא הכרה וללא דופק ונשימה ולמרבה הצער נקבע מותה. הילדים שהיו בגן היו בחרדה ואחד אף נפצע קל משברי זכוכית. יחד עם מתנדבים נוספים הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני. נסיבות המקרה בבדיקה של משטרת ישראל מרחב לכיש".

מדוברות מד״א נמסר: בשעה 13:03 נמסר למד"א מרחב לכיש על אישה מחוסרת הכרה בדירה בבניין מגורים ברחוב מבצע חורב באשדוד. פאראמדיקים של מד"א קובעים את מותה של אישה כבת 35. נסיבות האירוע אינן ברורות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך