בעקבות הטרור בצרפת: ״אלפים יעשו עליה לאשדוד״

הטרור שהכה אמש בצרפת, הוא עוד סיבה לאלפי אזרחים צרפתים לעשות עליה לארץ, ג׳רמי שעלה לארץ לפני יותר משנה, מספר למה אשדוד הולכת להיות יעד מבוקש עבורם.

מאה עשרים ותשעה הרוגים, זהו המספר הרשמי של נרצחי הפיגועים בפריז ביום שישי האחרון, כך ע״פ הודעה רשמית של השלטונות בצרפת, לאחר יותר מיממה מאז שרשרת הפיגועים.

הטבח הנוראי שהתרחש ע״י ארגון הטרור דעאש, גורם לפחד ובהלה בכל רחבי אירופה, לשם היגרו לאחרונה מאות אלפי פליטים סורים ועיראקים, והדלת הפתוחה של מדינות אירופה, גרמה לאלפי טרוריסטים בפוטנציאל להסתובב בין המדינות השונות ביבשת באין מפריע, כאשר הציבור שמרגיש מאויים ביותר, הם אלפי היהודים תושבי צרפת , שמרגישים כי יש מי שסימן אותם, בדרך לעוד פיגוע רצחני.

ג׳רמי, הוא סוכן נסיעות יהודי צרפתי שעלה לישראל לפני יותר משנה, בשיחה עם אתר ׳אשדוד אונליין׳ הוא מספר, כי עקב המצב ההולך ומחמיר ברחבי אירופה בכלל ובצרפת בפרט, צפויה עליה גדולה של אלפי יהודים לארץ, ״היהודים כבר לא מרגישים בטוח ברחבי צרפת כמו בעבר״ הוא אומר, ״ולפי ההיכרות שלי עם דרישות האזרחים הצרפתים, אשדוד תהייה הבחירה הנוחה ביותר מבחינתם״.

גם לדעת מומחים בקשרי ישראל צרפת, אלפים רבים צפויים לעלות לארץ בקרוב, ולפי ג׳רמי וחביריו, הנוחות והסדר שיש בעיר כמו אשדוד, תביא לכך שהעיר תהפוך ליעד מבוקש עבור האלפים, שמצפים לעזוב את צרפת כבר בזמן הקרוב, ולחזור לארץ המוצא שלהם, בתקווה שהחשש הגדול מהטרור היומי יחלוף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך