אוחנה ודוד ניצחו את הונגריה

תנו כבוד למ.ס אשדוד. שלושת שחקני הקבוצה בנבחרת הצעירה, מיכאל אוחנה, דין דוד וגדי קינדה, פתחו בהרכב הנבחרת הצעירה במוקדמות אליפות אירופה, בניצחון 0:3 מול הונגריה. אבל זה לא הכל. דין דוד ומיכאל אוחנה, כבשו 2 מתוך 3 השערים של הנבחרת!!
תנו כבוד. מיכאל אוחנה, כובש השער השלישי לנבחרת הצעירה.(צילום: פבל)

כבוד גדול למ.ס אשדוד ולשחקניה בנבחרת הצעירה, מיכאל אוחנה, דין דוד וגדי קינדה. כל השלושה פתחו בהרכב ולמעשה ניצחו את הונגריה, כשדוד ואוחנה כבשו 2 שערים בניצחון 0:3, במוקדמות אליפות אירופה.

אבל זה לא רק הניצחון, זו העבודה שהשלושה הוכיחו שלא משנה אם משחקים בליגה הלאומית, הרמה היא הקובעת. זו אגב תשובה לקבוצות בליגת העל כמו הפועל ת"א, שביקרה את המאמן אריק בנאדו שנתן לשלושה במה, על חשבון שחקני ליגת על.

דוד, לו היתה זו הופעת בכורה בהרכב הנבחרת, כבש גם שער בכורה מבחינתו. בדקה ה-60 העלה דוד את הנבחרת ל:0:1 כשבעט מתוך הרחבה,כדור שלא הורחק על ידי ההונגרים, פנימה.

דין דוד. שער בכורה במשחק בכורה בנבחרת הצעירה. (צילום: פבל)
דין דוד. שער בכורה במשחק בכורה בנבחרת הצעירה. (צילום: פבל)

דין דוד: "אני שמח שקיבלתי את ההזדמנות ועשיתי את העבודה כמו שצריך. אני בתקופה טובה ואני מקווה להמשיך ביכולת שלי. המשחק מול פורטוגל הוא הכי קשה בבית ואני מקווה שנשלים את מה שהתחלנו היום"

שובל גוזלן הוסיף שער שני בדקה ה-85 ואז הגיע תורו של מיכאל אוחנה. אוחנה עשה סלאלום בהגנת הונגריה. סלאלום שאנו רגילים לראות מהליגה ובסופו כבש שער מדהים. 0:3 לנבחרת ישראל ו-2:0 לשחקני אשדוד!! עכשיו מחכה פורטוגל לישראל, במשחק חשוב מאוד לישראל, בניסיון להשיג את הכרטיס לאליפות אירופה.

הקבוצה עצמה לא תשחק מחר מול מכבי יבנה בגלל שלושת שחקני הצעירה ואתמול ערכה משחק אימון מול מכבי פ"ת מליגת העל. אשדוד הוליכה 1:0 משער של עידן מקדש, פ"ת השוותה לקראת הסיום בפנדל. הבשורה הטובה היא שרועי בקל חזר לשחק לאחר היעדרות של כמעט שנה. בקל שיחק 55 דקות ובלט בשורות הקבוצה. המאמן איל לחמן עשוי לשלבו כבר במחזור הבא.

בשורה טובה לאשדוד. רועי בקל חזר למשחק פעיל. שיחק 55 דקות באימון מול מכבי פ"ת. (צילום: פבל)
בשורה טובה לאשדוד. רועי בקל חזר למשחק פעיל. שיחק 55 דקות באימון מול מכבי פ"ת. (צילום: פבל)

המאמן אייל לחמן יקבל החלטה בימים הקרובים, בנוע לזר שמתאמן בקבוצה, הארגנטינאי פרנקו קאלרו, 26, ששיחק בעונה שעברה, עד לפני 4 חודשי, בקבוצת אל אנסאר הלבנונית ועתה נבחן בקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך