המועצה הדתית זכתה במענק של 200 אלף ש"ח

יו"ר המועצה הדתית באשדוד הרב עובדיה דהן, זכה ב"פרס השר 2014" , "קבלת הפרס בזכות עבודתם המסורה של חברי ועובדי המועצה בשירותם לתושב", אמר הרב דהן

בטקס השנתי לציון המועצות הדתיות המצטיינות בטקס פרס השר, בהשתתפות מנהלי ועובדי המשרד לשירותי דת, ראשי מועצות דתיות והמזכירים, נבחרו המועצות הדתיות המצטיינות על ידי ועדה שכללה את מנכ"ל המשרד לשירותי דת אלחנן גלט, נציג החשבות, נציגת הלשכה המשפטית, נציג אגף הסדרה פיקוח ובקרה ונציג סגן השר.

המועצות נבחנו על פי מדדים מקצועיים של מנהל תקין, שירותיות, התייעלות, איזון תקציבי ותרבות תורנית ועוד. המועצות הדתיות הזוכות נחלקו לקטגוריות על פי גודלן היחסי.

הרב עובדיה דהן, יו"ר המועצה הדתית באשדוד, נקרא לבוא לדוכן הנואמים לאות כבוד והערכה וקיבל את פרס השר לשנת 2014 (פרס בשווי 200,000 שקל), וכן תעודת הוקרה הערכה על מועצה מצטיינת. כמו כן זכו הערים תל אביב וטבריה.

סגן השר, הרב אלי בן דהן הודה נרגשות ואמר: "חשוב לי לעצור ולהביע את הערכתי לאנשי העשייה. אלה שבשבילם עבודת הקודש היא עבודה יום יומית, האנשים שהם זרוע הביצוע של המשרד לשירותי דת, של מהפיכת השירות. האנשים שהם החלון לדת ולמסורת לאוכלוסיה כולה. אנשים שיודעים לקבל את הציבור בחיוך ובאוזן קשבת גם ברגעים משמחים כמו הרישום לנישואין וגם במהלך סידורי ההלוויה. אני רוצה לומר לכם תודה על עבודת הקודש והמסירות".

לאחר קבלת הפרס אמר בתגובה הרב עובדיה דהן כי "חברי המועצה ועובדיה שוקדים כל העת על שיפור השירות לציבור. הזכייה והערכה שקיבלנו זו בעצם השתתפות של כל עובדי המועצה יחד, אשר מתמסרים בכל נפשם לתת שירות ומענה טוב ומעולה לתושב בכל ימות השנה, ועל כך מגיע להם תודה מיוחדת. אין ספק שהדירוג של המועצה הדתית והפרס החשוב מביא כבוד לעירנו אשדוד, ותקותינו כעת לפעול יחד ולעשות יותר למען התושב בכל המחלקות שבמסגרת המועצה והרבנות הראשית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך