מפקחים של השיטור המשולב החרימו מאות נפצים וחזיזים מסוכנים

התופעה הקבועה לפני חג הפורים חזרה גם השנה, לאחר שפקחי השיטור המשולב, החרימו נפצים, חזיזים וחומרי נפץ זעירים, שהיו בידי מספר נערים שתכננו "לעשות שמח" (ובעיקר רועש...) בפורים

בתחילת השבוע האחרון, לאחר פעילות סמויה של השיטור המשולב, נתפסו נפצים, חזיזים וחומרי נפץ זעירים העלולים לסכן את המשתמשים בהם בפורים ובכלל. השיטור המשולב האחראי על לכידת הפריטים הללו, פועל בימים אלה באופן אינטנסיבי על מנת להרחיק את הסכנה מרחובות העיר, ובעיקר להגן על הילדים. בתוך כך, אנשי השיטור המשולב קוראים להורים לפקוח עיניים ולהזהיר את ילדיהם לבל יחזיקו ו/או יעשו שימוש בחומרים האסורים.

שני מפקחים של השיטור המשולב הצליחו לשים ידם על חבורת נערים שהחזיקה בנפצים, חזיזים וחומרי נפץ זעירים במטרה למוכרם בשוק. הפעילות המוצלחת של השיטור המשולב החלה במעקב סמוי אחר הנערים שהתכנסו בשני פארקים מרכזיים בעיר, ופעילות שהביאה בסופו של דבר לעצירת הנערים ולהחרמת החומרים.

״מטרתנו היא בראש וראשונה להרחיק את החומרים המסוכנים הללו מהרחובות״, אומר דוד בן שטרית, מנהל השיטור המשולב, תוך שהוא מפרגן למפקחי היחידה על עבודתם המקצועית. בתוך כך, הוא מזהיר את ההורים כי נערים שייתפסו עם החומרים האסורים הללו, ייעצרו וההורים יידרשו להגיע לתחנת המשטרה ולשלם את הקנס המחויב בחוק.

בן שטרית מציין כי מבצעי האכיפה של עיריית אשדוד ייעשו בכל העיר, בפעילות גלויה וסמויה, כנגד בעלי עסקים ואחרים המחזיקים בחומרים האסורים הללו, ועבור מעט רווחים מוכנים לסכן את הציבור. מבצעי האכיפה יתבצעו בכל שעות היממה, בשעות לא שגרתיות ובמבצעי פתע, ובעלי עסקים שייתפסו יוזמנו למשפט.

להבנת חומרת העניין, יש לזכור כי מדובר בחומרי נפץ העלולים לגרום לנזקי בריאות ויש לא מעט מקרים של פציעות וכוויות קשות שנגרמו כתוצאה מהשימוש בנפצים ובחזיזים. הסכנה הגדולה היא שחומרים כאלה המתפוצצים ליד חומרים דליקים אחרים, עלולים לסכן את מי שנמצא בסמיכות למקום ולגרום לנכויות קשות ויותר מזה. לכן, על ההורים להזהיר את ילדיהם מאחזקה ושימוש בחומרים אלה וגם שיזהירו את חבריהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך