"דורון חזן הוא מהנדס העיר לו פיללנו וייחלנו"

כך אומר בצורה ברורה מנכ"ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה שלומי בן עזרי, שמוסיף: "אנו מתרשמים שהמהנדס החדש פועל לטובת העיר, תוך כדי קיצור הליכים בירוקרטים, ולכן אני מאחל לו שיצליח לדלג במהרה על המהמורות המשפטיות, בכדי שיוכל להתפנות להמשך עשייה מבורכת"

"איני יודע מה הסיבה ל'רעש' התקשורתי סביב בחירתו של אינג' דורון חזן לתפקיד מהנדס עיריית אשדוד ולניסיון לפסול את מועמדותו, אבל נכון לעכשיו אני מתרשם שחזן הוא מהנדס העיר לו פיללנו וייחלנו מזה שנים רבות, ולאחר שנות חושך מגיעה סוף סוף תקופת האור". כך אומר שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה, בעקבות הכנס שיזם המהנדס החדש בנושא תיקון 101 לחוק התכנון והבנייה, שמשמעותו קיצור הליכים לקבלת היתרים.

לדבריו, הכנס אליו הוזמנו צוות עובדי מינהל ההנדסה בעירייה ונציגי ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה, מהווה דוגמא נוספת לשיתוף הפעולה ההולך ונרקם בין הארגון לבין מהנדס העיר החדש.

שלומי בן עזרי מוסיף כי ארגון הקבלנים ניזון מדיווחים מהשטח על כך שמאז היכנסו לתפקיד, מהנדס העיר משחרר תכניות שהיו תקועות מזה זמן רב במינהל ההנדסה, מקצר הליכים בירוקרטים ומבין היטב בנושאים שעל הפרק, תוך שהוא שוקל כל הזמן את טובת העיר.

בן עזרי: "אנו מתרשמים שהמהנדס החדש פועל לטובת העיר, תוך כדי קיצור הליכים בירוקרטים, ולכן אני מאחל לו שיצליח לדלג במהרה על המהמורות המשפטיות, בכדי שיוכל להתפנות להמשך עשייה מבורכת. הגיע הזמן שאשדוד תזכה למהנדס עיר ראוי בדמותו. אני מחבק את חברי הקואליציה בעירייה, שהיו שותפים לבחירתו של מהנדס, שמביא לתנופת עשייה למינהל ההנדסה ולעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך