אשדוד רוצה לחזור היום מהפגרה בניצחון

היום (שישי), 15.30, חוזרת ליגת הכדוריד מפגרת הנבחרת. הפועל אשדוד תארח את אס"א ת"א שנמצאת מקום אחד מתחתיה. ניסיונות להכשיר את הזר הסרבי, טיאומיר דודר הפצוע גם עומרי קושמרו בספק.
המצטיין במשחק מול חולון. אלכס בוסיץ' הסרבי.

הפועל אלובין אשדוד, רוצה לחזור מפגרת נבחרת הכדוריד בניצחון. אבל המשחק היום (שישי, 15.30, מקיף ט) שיועד לה בחזרה מהפגרה הוא מול החמישית אס"א ת"א, שנמצאת נקודה אחת ומקום אחד מתחת לאשדוד, כך שמדובר בקרב על 4 נקודות. קל זה לא אמור להיות.

באס"א משחקים 3 שחקני נבחרת ישראל והיא קבוצה ללא זרים. השלושה הם, ניבו לוי, המקשר הבכיר של נבחרת ישראל רם טורקניץ ודן טפר, שוער הנבחרת, שחולק את שער הנבחרת עם שוער אשדוד אורן מאירוביץ.

הסרבים של אשדוד. דודר (משמאל) בספק, בוסיץ', יישחק.
הסרבים של אשדוד. דודר (משמאל) בספק, בוסיץ', יישחק.

באשדוד יודעים שזה יהיה משחק קשה, מול קבוצה טובה, גם אם היא ללא זרים. בקבוצה מקווים שהקבוצה תחזור עם 2 הנקודות במיוחד, כשהקהל המקומי ידחוף היום את הקבוצה לניצחון. או במילים אחרות – בבית אסור להפסיד. בוודאי לקבוצה כמו הפועל אשדוד, שרוצה השנה פליאוף עליון.

לא ברור עדיין אם הזר הבולט של הקבוצה, טיאומיר דודר שסובל מפציעה טורדנית, יישחק, אך בקבוצה עושים הכול להכשירו למשחק החשוב. עמרי קושמרו המקשר הצעיר והמוכשר של הקבוצה, שנעדר מסגל הנבחרת בקמפיין האחרון עקב פציעה, עדיין בספק למשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך