לראשונה: מרכז היי-טק נפתח באשדוד.

בנוכחות ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, שר המדע אופיר אקוניס, ומנכ״ל יבמ ישראל ריק קפלן, נפתח מרכז היי-טק ראשון באשדוד.

בשורות טובות להיי-טקיסטים באשדוד. חברת יבמ השיקה היום מרכז פיתוח חדש בעיר שיעסיק בשלב הראשוני כעשרים עובדים. בשנה הקרובה המרכז צפוי לצמוח בעשרות עובדים נוספים. מדובר במרכז חדש שיבמ מקימה, ואינו מבוסס על פעילות קיימת של סטארט-אפ שהיא רכשה כפי שקורה לרוב במקרים של פתיחת אתרים חדשים של חברות רב לאומיות בארץ. הבחירה באשדוד היא חריגה, שכן לא פועלים בה כיום מרכזי פיתוח נוספים.

המרכז החדש של יבמ באשדוד יעסוק בפיתוח תוכנה לפרויקטים,בעיקר בסביבות ג'אווה ו-SAPABAP ובתחומים שיבמ הגדירה כאסטרטגיים לצמיחתה וכוללים מובייל, אנליטיקה עסקית וסייבר. לפי ההודעה שמפרסמת יבמ, המרכז החדש יהיה חלק בלתי נפרד מפעילות יבמ בישראל ויקיים בקשר עם יתר המרכזים של החברה בארץ, שפרושים בפתח תקווה, חיפה ומקמות נוספים. יבמ מעסיקה מעל ל-2200 עובדים בישראל. המרכז המוקם באשדוד יהיה חלק מרשת עולמתי של מרכזי יבמ המכוניםClient Innovation Centers.

ד"ר יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד, מסר בעקבות הקמת המרכז: "יצירת הזדמנויות למשרות איכותיות בתחום ההיי-טק באשדוד, היא בשורה משמעותית לתושבים שלנו. אנחנו שמחים על החבירה לחברה עולמית מובילה, כמו יבמ שמביאה ערך מוסף לעיר. זהו צעד חשוב, עבורנו, בהפיכת אשדוד לעיר טכנולוגית חכמה, הכוללת תעשיות עתירות ידע, כל זאת כחלק מהחזון והתוכניות שלנו".

ריק קפלן, מנכ"ל יבמ ישראל, מסר: "בחרנו באשדוד כי מצאנו כאן רמה גבוהה של יכולות וכישורים. המרכז שאנחנו פותחים היום באשדוד מצטרף לרשת של מרכזים בהם פועלת יבמ בישראל ובהם מעבדת המחקר בחיפה, מעבדות פיתוח תוכנה שפועלות בירושלים, הרצליה, רחובות ותל אביב, מעבדת מערכות וטכנולוגיה שפועלת בת"א, מרכז הסייבר שהקמנו בשנה שעברה בבאר שבע יחד עם אוניברסיטת בן-גוריון וכמובן מרכז השיווק והמכירות שלנו בפתח-תקווה".

המרכז הוקם, לפי הודעת יבמ, לאחר מגעים באורך שלוש שנים בין הגופים המעורבים ביבמ ובאגף לפיתוח תעשייה בעיריית אשדוד. באירוע שהתקיים היום השתתפו ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, מנכ"ל יבמ ישראל, ושר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך