תלמיד של הרב פינטו איבד הכרה לאחר ששבת רעב

תלמיד ישיבת ׳שובה ישראל׳ בראשות הרב פינטו, פונה במצב בינוני לבית החולים ברזילאי, לאחר ששבת רעב באוהל המחאה.

תלמיד ישיבת ׳שובה ישראל׳ של הרב פינטו, איבד הכרה כאשר שבת רעב, באוהל המחאה שהוקם בסמוך לישיבה, הוא פונה לבית החולים ברזילאי שבאשקלון, כאשר מצבו מוגדר בנוני, בשיחה עם אשדוד אונליין יו״ר מחאת צדק תרדוף בן ציון עטיה, נשמע זועם ואמר את הדברים הבאים:image

לאחר שכבר פונו שני שובתי רעב לביה"ח ברזילי, הרינו לאשר כי הוחמר מצבו של שובת רעב למען צדק לאדמו"ר פינטו שליט"א, אשר חש ברע במהלך היום וסירב להתפנות לטיפול, לאחר התערבות רבני הישיבה ומסעי שכנוע רבים של חבריו והחמרה נוספת במצבו הוזמן סיוע רפואי ובהול למאהל המחאה.

שובת הרעב בן 23 מאשקלון נשוי ואב לשני ילדים, אמר דברים קשים ומזעזעים, אשר אין אדם שלא יזדעזע ממסירות הנפש לכבוד קדושת האדמו"ר ומשפחתו, וההזדהות עם הרדיפה והעוולה המתמשכים כנגד מורו ורבו של התלמיד. אולם נתקבלה החלטה שלא לצטט את הדברים שתועדו בשטח בהודעה זו.

אוהל המחאה ובו שובתי הרעב ועשרות מתלמידי הישיבה ותומכים, הוקם בשבוע שעבר ברחבת הישיבה ברחוב שבט בנימין 34 באשדוד, במטרה למחות מחד על בזיון התורה הקדושה ותלמידי חכמים ובפרט כ"ק האדמו"ר פינטו שליט"א בנם של קדושים ומאידך בדרישה לא מתפשרת למען צדק לאדמו"ר פינטו שליט"א.

חסידי שובה ישראל העולמית פתחו מגבית בין רבבות חברי הקהילה למען קמפיין מתגלגל הכולל שלטי חוצות ומדיה ציבורית בכל ארץ הקודש, הפצת כמיליון עלונים המסבירים את הפרשה וכוללים את מכתבה של הפרקליטות המאשר את הסתרת חומרי הראיות במזיד, מכבוד האדמו"ר פינטו שליט"א, ועוד פרטים נוספים בפרשה.

מחר יתקיים שיעור השבועי של כבוד האדמו"ר פינטו שליט"א בשעה 9 בערב, בהיכל הישיבה הקדושה ברחוב שבט בנימין 34 באשדוד.

עדכונים נוספים בהמשך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך