חשש ששי דורון תעדר מכמה משחקים בשל פציעה

דורון נפצעה במשחק האחרון מול רמת חן בדקה הראשונה. המדובר בפגיעה בכף רגל, פציעה ישנה ומוכרת. בימים הקרובים יידעו כמה זמן תעדר. אולי הפגרה הצפויה לאחר המחזור הקרוב מחר, מול חולון, תאפשר לה לחזור לפעילות. מחר בכל מקרה היא אמורה לא לשחק.
שי דורון וקלארק. הקפטנית וחברתה לנבחרת ולקבוצה
שי דורון וקלארק. הקפטנית וחברתה לנבחרת ולקבוצה. (צילום: פבל)

מכה לאלופת הנשים בכדורסל, מכבי בן אשדוד, שי דורון, קפטנית הקבוצה, עלולה להעדר למספר משחקים. מחר במשחק הליגה מול חולון, לא תשחק.

דורון נפצעה במהלך המשחק מול רמת חן בדקה הראשונה. הפגיעה הייתה בכף הרגל. פציעה שמוכרת לשחקנית מהעונה שעברה. דורון תעבור בדיקת MRI, שלאחריה יידעו את חומרת הפציעה. החשש הוא שהיא תיעדר יותר ממשחק אחד. מחר מול חולון, במשחק החוץ היא לא תוכל לשחק.

הצוות הרפואי והמקצועי של הקבוצה, בצוותא עם השחקנית, יחליטו כיצד לנהוג, לאחר קבלת הבדיקות. המדובר במכה למכבי אשדוד מאחר ודורון היא שחקנית המפתח של הקבוצה. בקבוצה מקווים כי הפגרה הצפויה לאחר המחזור, תאפשר לה לנוח ולחזור. אבל עדיין לא ברור מה יהיה עם דורון.

בינתיים, כאמור היא לא תשחק מול חולון מחר, במסגרת המחזור הרביעי. לקבוצה 2 הפסדים משלושה משחקים ובקבוצה רוצים להימנע מהפסד נוסף. היעדרותה של דורון, לא מוסיפה לקבוצה. אומנם בקבוצה הודיעו כבר כי הליגה האמתית היא בפליאוף ולא כעת, אבל אף אחד בקבוצה לא מעוניין בפתיחה כזו לליגה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך