לקראת הפועל ת"א צביקה הורה לשחקנים לצפות ביריבה בטלויזה

במוצאי שבת, תגיע הפועל ת"א לאשדוד למשחק במסגרת ליגת ווינר בכדורסל. המאמן שרף הורה לשחקנים לצפות בטלוויזיה בהפועל ת"א משחקת מול אילת, כחלק מההכנה למשחק מולה. יהוא אורלנד אמור לחזור במוצ"ש.
צפיתם בטלוויזיה? מכבי אשדוד. (צילום: פאבל)

גם זו דרך להתכונן למשחק מול יריבה. צביקה שרף, מאמנה של מכבי אשדוד/באר טוביה, הורה לשחקניו, לצפות במשחק (מוצ"ש 21.05) של היריבה הבאה בליגת ווינר בכדורסל לאחר מכבי ת"א, הפועל ת"א…בטלוויזיה.

שרף אסף את השחקנים ביום ראשון, לאחר משחק הניצחון על מכבי ת"א ואמר להם בחדר ההלבשה: "קראתי כתבה על הפועל ת"א, בה נאמר כי בהפועל ת"א לא מחשיבים את המשחק מול אילת (כי מדובר במאמן חדש – מ.ס) והם מתכוננים למשחק נגדנו במוצאי שבת. אני מבקש מכל שחקן, לצפות בערוץ 11 ולראות את המשחק של הפועל ת"א, כי יש מאמן חדש ואולי נראה דברים חדשים".

מחכה לחברים מהעונה הקודמת שולדבראנד. (צילום: פבל)
מחכה לחברים מהעונה הקודמת שולדבראנד. (צילום: פבל)

במשחק יחזור לסגל הקבוצה וככל הנראה לשחק, יהוא אורלנד, שנעדר מתחילה עונה בשל פציעה. בקבוצה חיכו זמן רב לאורלנד והציפיות גבוהות. גם עבור יהונתן שולדבראנד מדובר במשחק סנטימנטלי מאחר והפועל ת"א היא קבוצתו לשעבר, בה שיחק זמן רב.

היו"ר יורם אסרף, התייחס לניצחון על מכבי ת"א ולמשחק מול הפועל ת"א: "אנחנו עם הרגליים על הקרקע וצריכים להמשיך להתחבר. לבוא לכל משחק כמו שצריך על מנת לנצח. כך היה מול מכבי ת"א וכך יהיה מול הפועל ת"א. המטרה שלנו היא להיות בצמרת הליגה ולהתמודד על מקום טוב".

בקבוצה מקווים שקהל רב יגיע במוצ"ש למשחק, בעקבות הניצחון הגדול על מכבי ת"א. המנכ"ל שלומי בן מיור : "מקווה שהקהל יגיע וידחוף אותנו קדימה. מאוד חשוב לנו שהאולם יהיה מלא. ההצלחה של הקבוצה היא הצלחת העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך