״אשדוד- מעשרת הערים המובילות בביקוש דירות מחברת עמידר״

הבוקר מתברר, כי העיר אשדוד היא מעשרת הישובים להן ביקוש גדול מחברת עמידר, לזכאי דיור ממשרד הבינוי והשיכון.

הבוקר פירסם חבר הכנסת ג׳קי לוי סגן שר השיכון, כי הוא שמח לבשר שחברה נוספת לחברת עמידר תצטרף לרכישת דירות עבור משרד השיכון, וזאת לאחר הביקוש הגדול שיש בשוק מבקשי הדירות, והזכאיים לסיוע ממשרד השיכון וחברת עמידר.

ובתוך זאת מתפרסם הבוקר כי אשדוד, היא בין עשרת הערים להן ביקוש גדול ממשרד השיכון וחברת עמידר, לדירות למשפחות אשר במצוקה כלכלית, ואין ידם משגת לגור בדירה מרווחת מכספם האישי.

עד כה מאז כניסת שר השיכון והבינוי לתפקידו, נרכשו עבור הדיור הציבורי 190 דירות כאשר בקופה של משרד השיכון נותרו כ-700 מיליון שקל והיעד הוא לכ-1,000 דירות נוספות עד לחודש יוני 2016. למשרד השיכון יש כ-2,416 ממתינים לדיור הציבורי ב-92 יישובים. למרות זאת, מרבית הממתינים מתרכזים בכ-10 יישובים ובראשם העיר ירושלים עם 345 ממתינים, ולאחריה כאמור עירנו אשדוד, נתניה, ת"א, בני ברק, חולון, חיפה, בת ים, פתח תקווה, עכו ורחובות. נתון מעניין נוסף הוא שבבני ברק לא הצליח המשרד לרכוש אפילו דירה אחת מיד שנייה, לאור זאת שחלק גדול מהעסקאות בעיר נעשה ב"שחור", ולאחרונה החלו לרכוש שם דירות חדשות.

במשרד השיכון מצפים כי החברה הנוספת שתעזור להם לרכוש דירות מיד שניה, תצמצם את הפערים וינתן מענה לאלפי מבקשי הדיור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך