הפועל ת"א לבנאדו. למה זומנו שחקנים מהלאומית ולא מקבוצתנו

גורמים בהפועל ת"א ביקרו בתקשורת את מאמן הצעירה, אריק בנאדו, על שלא זימן עוד שחקנים מקבוצתם לסגל וזימן שחקנים מהלאומית, או במילים אחרות, ממ.ס אשדוד, ששלושה משחקניה זומנו (ועוד אחד מבית"ר ת"א/רמלה). בנבחרת דחו את טענות הפועל על הסף
יענה לתלונות הפועל ת"א בשערים? דין דוד (צילום: פבל)

גורמים בהפועל ת"א ביקרו בתקשורת את מאמן הנבחרת הצעירה, אריק בנאדו, על שלא זימן עוד שחקנים מקבוצתם לצעירה. שחקנים כמו רמזי ספורי ושגיב יחזקאל ובמקומם הזמין "שחקנים מהלאומית". כשברור שהכוונה לשלושת שחקני מ.ס אשדוד, דין דוד, מיכאל אוחנה וגדי קינדה (שחקן נוסף הוא יונתן כהן מבית"ר ת"א רמלה".

גורם בקבוצה התבטא בכלי התקשורת כשהוא ואמר כי איך ייתכן ששחקנים מהליגה הלאומית מוזמנים וספורי ויחזקאל לא מוזמנים? מבחינת אותם גורמים דבר כזה לא יכול לעלות על הדעת. יש לציין כי בנאדו זימן שניים משחקני הפועל את עיאד אבו עביד ובן אלגרבלי, שחקני ההגנה של הקבוצה.

בנאדו בונה עליו. מיכאל אוחנה. (צילום: פבל)
בנאדו בונה עליו. מיכאל אוחנה. (צילום: פבל)

אגב בנבחרת דחו על הסף את הטענות האלה וטענו כי הכל ענייני אצל בנאדו. יתרה מכך, נראה כי בנאדו מאוד בונה על שחקני אשדוד וייתכן שאחד או אפילו שניים מהם ייפתחו בהרכב, במוקדמות אליפות אירופה ביום שני מול הונגריה.

מיכאל אוחנה אף התבטא בתקשורת בנושא הנבחרת כשאמר לעיתונאים : "הרגשה מעולה, יש לנו נבחרת מעולה עם אנשים טובים וצוות מעולה, מקווים שהקהל יתמוך בנו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך