וועדת הפנים של הכנסת מקדמת, ״שכר לכל חברי מועצת העיר״

וועדת הפנים החליטה לקדם חוק חדש, לפיו ינתן שכר לכל חבר מועצת העיר, אך מאידך, הם לא יורשו לעסוק בעניינים נוספים, שלא קשורים למועצת העיר.

אתמול התכנסה וועדת הפנים של הכנסת כדי לדון בהצעת חוק חדשה שהועלתה בפניה, והיא מתן שכר הולם לכל מי שיבחר לכהן כחבר מועצה ברשויות המקומיות, בוועדת הפנים שבראשות חבר הכנסת דוד ביטון, השתתפו ראשי ערים סגניהם, וחבר מועצה מכל רחבי הארץ, וכמובן חברי כנסת, בדברים שנשא יושב ראש הוועדה הובהר כי ״מתן שכר לחברי המועצה הוא חשוב ביותר, כיוון שכך ישקיעו יותר במועצת העיר״, עוד אמר כי ״כיום חברי המועצה לא כ״כ משקיעים בפניות הציבור, וזאת כיוון שהם צריכים לדאוג למקור פרנסתם״, וברגע שירוויחו שכר, יוכלו לדאוג לתיקים אותם הם נושאים.

אלא שלא הכל וורוד לנציגים המקומיים, ובהצעה הוחלט כי מי שיבחר לא יוכל להמשיך בעסקיו הפרטיים, ויהיה מוכרח להשקיע את רוב זמנו בתפקידו הציבורי, כך שאם חלומכם הוא להיות חברי מועצת העיר, תצטרכו מעתה לחשוב פעמיים, אם להתמודד על התפקיד שיהפוך בקרוב למחייב..

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך