הפסד שני לאלופה מכבי בן אשדוד

לאחר 3 מחזורים יש לאלופת המדינה בכדורסל נשים, מכבי בן אשדוד הפסד שני. הפעם בבית מול רמת חן 64:62. שניצחה באשדוד אחר 8 שנים. שי דורון נפצעה כבר בדקה הראשונה. חשש שתעדר תקופה ארוכה.
סאני מאשדוד מנסה מול רמת-חן. (תצלום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים)

על פתיחה כזו של הליגה, לא חלמו אצל אלופת המדינה לנשים, מכבי בן אשדוד. הפסד שני מתוך 3 משחקי ליגה. הפעם בבית לרמת חן 64:62.

שי דורון נפצעה בדקה הראשונה של המשחק (מחר ידעו את מצבה. חשש שהפציעה תגרום לה להעדר זמן יחסית ארוך), אשדוד ידעה בכל זאת להכנס נכון למשחק. סלים של לויצקי וסאני קבעו יתרון 4 לאשדוד אבל רמת חן/בליך הגיבה עם 5 נקודות רצופות של גרדנר בתוספת שלשה גדולה של הופקינס והשלימה מהפך. עד הרבע הוליכו בנות רמת חן שהיו טובות יותר 23:12!

ברבע השני הצליחה אשדוד לצמק מעט את הפער. לויצקי וקלארק הצליחו לצמק עבור המארחות את ההפרש ל-7 נקודות .הופקינס את גרדנר המשיכו להכתיב את קצב וברחו ל 0:5 אשדוד איבדה את הכדור במהלך האחרון של הרבע בניסיון לצמק, והרבע הסתיים ב-25:36 לרמת חן/בליך, תוצאת המחצית.

דורון וקלארק. חשש מפציעה שתגרום להיעדרותה של דורון. (צילום פאבל)
דורון וקלארק. חשש מפציעה שתגרום להיעדרותה של דורון. (צילום פאבל)

אשלי האוטס המשיכה להיות המוציאה לפועל של אשדוד וקלארק קיזזה עד 8 הפרש.כהן וגרדנר המשיכו את נדנדת הסלים והעניקו לרמת חן/בליך את יתרון השיא שלה במשחק (34:48), 13 דקות לסיום. אבל אשדוד עם בן נון ולויצקי הורידו את הפער עד מינוס 10. 51:41. בסיום הרבע.

ברבע האחרון אשדוד שלטה בקצב והקטינה את הפער. סלים של קלארק וסאני ושתי קליעות עונשין מדויקות של האוטס צימקו ל-3 נקודות הפרש (57:60) 2 דקות לסיום. אבל ת'ורנטון עם סל חשוב במאני טיים החזירה את היתרון 62:59 לרמת חן ומשם לניצחון, לאחר שאשדוד לא הצליחה לסגור את הפער. זה נגמר 64:62 רמת חן. שניצחה באשדוד לאחר 8 שנים!!!

מאמן אשדוד, עדן ענבר: "שיחקנו במחצית הראשונה הגנה חלשה. בשנייה שיפרנו לאגרסיבית וכמעט בלי כוונה ניצחנו. אבל לא הגיע לנו לנצח".

לאשדוד: האוטס 19, קלארק ובן נון 12, סאני 11, לויצקי 8. לוקס 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך