מ.ס אשדוד שיחררה את רמי ביינשרדיני

לאחר 10 מחזורי ליגה, נפרדו מ.ס אשדוד והזר הצרפתי רמי ביינשרדיני. ביינשרדיני ככל הנראה לא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה. בקבוצה עשויים להביא זר אחר במקומו.
רמי ביינשרדיני בימים שמחים יותר.

מ.ס אשדוד, החליטה לשחרר את הזר שלה רמי ביינשרדיני. ביינשרדיני ,ששיחק בעונה שעברה בראשון לציון, הגיע לקבוצה בכוונה לאייש את חוליית הקישור אבל עם הזמן הוא איבד את מקומו בהרכב. השחקן מצידו לא היה ממרוצה ממעמדו בקבוצה וביקש לעזוב.

לאחרונה חל פיחות במעמדו של השחקן. אומנם הוא שולב פעם אחת בהרכב בארבעת המשחקים האחרונים, אבל ביתר לא קיבל מספיק דקות משחק וגם כשנכנס, כנראה שמבחינת השחקן לא מספק וגם מאמן איל לחמן ציפה ליותר. אתמול הוא כבר לא התאמן עם הקבוצה.

עתה יהיה מעניין לראות האם לחמן יבא זר אחר בעמדה, או שימשיך לתת קרדיט לשחקני הבית הישראלים. גם שובו הצפוי של רועי בקל, שאמור לחזור לאחר פציעה, לחוליית הקישור, יצרה צפיפות בעמדה ולכן ההסכמה לשחרור השחקן. עתה נותרה הקבוצה רק עם זר אחר דידיה קוגבינה.

הקבוצה לא תערוך בסוף השבוע משחק ליגה, מאחר ו-3 משחקניה, גדי קינדה, מיכאל אוחנה ודין דוד, נמצאים בנבחרת הצעירה שמתכנסת לקראת אליפות אירופה. ככל הנראה ביום חמישי ייערך משחק אימון, כנראה מול מכבי פ"ת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך