גורמים במכבי ת"א פנו לצביקה שרף

מיד אחרי המשחק שוחחו מקורבים למכבי ת"א עם המאמן ובדקו האם יהיה פנוי לאמן. כל עוד זה תלוי באשדוד זה לא יקרה. המאמן עצמו לא מגיב ולא ברור כיצד ינהג אם יפנו אליו. מכבי ת"א מבחינתה רוצה לקבל החלטה ובקרוב. הסנטר מייקל גלאדנס החותם לחודש נוסף.
צביקה שרף בחוץ
צביקה שרף. מתלבט? (צילום: פבל)

גורמים במכבי ת"א פנו אתמול בסיום המשחק בה הדהימה אשדוד/באר-טוביה של שרף את מכבי ת"א בניצחון 88:83 ובדקו איתו את האפשרות כי יגיע ללמכבי ת"א במקומו של שרף. ייתכן מנאוד שגם הבוקר כבר נעשו פניות לשרף. מכבי ת"א רוצה לקבל החלטה כבר בקרוב,אולי כבר היום.

שרף שנחשב מכביסט ולו קריירת אימון ארוכה מאוד במכבי ת"א, כולל בגביע אירופה, כבר הגיע בעבר בעקבות פניה דומה של מכבי ת"א. כרגע הוא אינו מתבטא בעניין. נראה כי מבחינת שרף הוא לא ידחה על הסף פניה שכזו, אבל לא יעשה צעד כזה בלי הסכמתה של אשדוד.

מבחינת אשדוד, העניין גבלתי אפשרי. היו"ר, יורם אסרף הודיע כי שרף הגיע בכדי להשאר והוא לא משוחרר וכי בעיותיה של מכבי ת"א, אינן עניינה של אשדוד. בבקבוצה היה מי שאמר, שכשם שלא חשבו בכלל על שינוי בצוות שהקבוצה לא הצליחה, כך אין לשחרר עכשיו את המאמן.

לא ידוע כיצד הקבוצה תגיב, אם יהיה לחץ על מכבי אשדוד. אבל כרגע הציטוט הבולט הוא של אסרף : "צביקה פה להתחיל ולסיים את העונה".

בנושא אחר, מייקל גלאדנס הסנטר, הסכים לחתום לעוד חודש וחוזהו הוארך עד ה-15 בדצמבר, אז סוכם שתתקבל החלטה סופית. יהוא אורלנד צפוי לחזור במוצ"ש למשחק מול הפועל ת"א, באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך