האלופה רוצה להימנע היום מהפסד נוסף

היום (שני, 18.30) תארח קבוצת הנשים של מכבי בן אשדוד, את רמת חן למשחק במחזור השלישי, בליגת העל לנשים, לאחר ההפסד במחזור הקודם מול בנות הרצליה.המטרה ניצחון. היו"ר קריאף מרגיעה : "משחקי הפליאוף הם החשובים". שידור ישיר בערוץ 56
שי דורון וקלארק. הקפטנית וחברתה לנבחרת ולקבוצה
שי דורון וקלארק. הקפטנית וחברתה לנבחרת ולקבוצה. (צילום: פבל)

אלופת כדורסל הנשים, מכבי בן אשדוד, תארח היום (18.30), את רמת חן, במסגרת המחזור השלישי, בליגת העל נשים, לאחר הפסד החוץ מול בנות הרצליה, במחזור הקודם.

במכבי אשדוד רוצים לנצח את המשחק ולהימנע מהפסד שני בשלושה מחזורים, הפעם מול רמת חן, שמגיעה עם שני ניצחונות בשני מחזורים. במכבי אשדוד יודעים שקל לא יהיה אבל מנגד יודעים גם שהמשחקים החשובים הם בפליאוף. רוצים לנצח, אבל לא בלחץ .

היו"ר טלי קריאף: "אנחנו מקווים לנצח. אבל לא יהיה פשוט, זה סיפור דומה כמו מול בנות הרצליה. הקבוצה שלנו עדיין חסרה זרה וסיפור הסגל לא גמור. אנחנו אומנם עם הפנים קדימה, אבל לא מתייחסים למשחקים הראשונים, המטרה להגיע לדצמבר עם הסגל הסופי ולהיות מוכנות לפליאוף".

המאמן עדן ענבר: "מקווים לנצח כמו בכל משחק. כמו אחרי ניצחון ובוודאי אחרי הפסד. מטבע הדברים אחרי הפסד יש רצון גדול יותר לנצח. רמת חן היא קבוצה טובה שבאה אחרי 2 ניצחונות, אבל אנחנו תמיד מסתכלים על עצמנו".

אליסון הייטאוור הזרה השלישית והחזקה של הקבוצה, שאמורה להצטרף בסוף החודש, טרם אישרה סופית את התאריך בו תגיע. בקבוצה מעריכים כי ייתכן ותגיע בתחילת דצמבר ולא בסוף החודש כפי שהעריכו תחילה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך