חשיפה: תושבי רובע א' נגד חברת חשמל

תושבי הרובע מתלוננים כי שיבושים במערכת החשמל, נעשים באזוריהם בכל פעם שמערכת גשומה מתקרבת.

כולנו שמענו על הקושי הרב שהיה לתושבי השרון בזמן מערכת הגשם החורפית בשבוע שעבר, הסערה שפקדה את האזור גרמה לנזקים אדירים, ותושבים רבים באזור הרצליה ורעננה, נאלצו להישאר שעות ארוכות ללא חשמל, אך מסתבר שהיא לא פסחה גם על העיר אשדוד, תושבים אשר מתגוררים ברובע א', מתלוננים בשבועיים האחרונים כי בעת מזג האוויר חורפי נעשים שיבושים רבים במערכת החשמל של הרובע, וזאת לטענת התושבים מפני שמערכת החשמל ברובע הראשון בעיר מיושנת מאוד, לטענת תושבים וותיקים ברחוב סיני וברחוב הראשונים, השיבושים הם לאו דווקא מהשבועיים האחרונים, אלא הם נערכים כבר שנים ארוכות בתחילתה של כל מערכת חורפית, "הסיבה לכך היא תשתיות ישנות ועתיקות, מאז הקמת העיר ועד היום". כך אומר חיים תושב הרובע.

"בגלל שאנחנו רובע וותיק, בחברת חשמל מזניחים אותנו" התלונות של התושבים כלפי חברת חשמל הם לא מהיום, כך לפי טענתם, כשהם מתקשרים לחברת החשמל התשובה היא, "אנחנו נמצאים במערכה חורפית, והפסקות חשמל מעיין אלו צפויות בכל מקום, ולאו דווקא באזוריכם," אך התושבים מתעקשים כי השיבושים נעשים לאחר שבחברת חשמל לא דואגים לשיפור התשתיות הקיימות מזה הרבה שנים.

את תגובתה של חברת החשמל לא ניתן היה להשיג עד פרסום ידיעה זו, אך היא תפורסם לכשתתקבל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך