חידוש בטחוני מדהים מבית היוצר של אלתא

https://www.youtube.com/watch?v=LvYsk5M5kMY&feature=youtu.be

מוריה- מערכת ייחודית לאיכון טקטי של מטרות קרקעיות בייצור תעשיה אווירית ואלתא. התעשייה האווירית חושפת מערכת ראשונה מסוגה "מוריה"- יחידת שליטה טקטית, קלת משקל, המתממשקת בפשטות לכל אמצעי תצפית קרקעי לטובת הפקת נ"צ מדויק למטרות תקיפה.

המערכת משמשת לצרכי איכון מטרות עבור חימוש מוכוון GPS, ויכולה גם לסייע לשיפור דיוק הפגיעה של חימושים סטטיסטיים וכן לשימושם של כוחות מיוחדים. המערכת תאפשר צמצום בהיקפי הנזק המשני ופגיעה בבלתי מעורבים.

"מוריה", שמכירתה ללקוחות כבר החלה, הינה מבצעית ומשמשת יחידות תצפית במשימות איכון מטרות לטווח של עד 20 ק"מ בדיוק של 2-3 מטרים באופן אמין.

"מוריה" בנויה כך שניתן להתאימה לכל אמצעי תצפית קרקעית קיים, כולל משקפת על חצובה, באמצעות ממשק פשוט וקל להפעלה. כמו כן, ניתן לספקה כעמדת תצפית שלמה הכוללת: תיק גב עם חצובה, מערכת תצפית, רתמות, ספק אנרגיה וכו'.
המערכת עושה שימוש במספר אלגוריתמים חדשניים, עליהם גם נרשמו פטנטים, המאפשרים – לאחר הכנת תשתית מתאימה – תפעול יעיל בשטח על ידי הלוחמים להפקת נ"צ מדויק בעזרתו ניתן ליצור שפה משותפת של כלל הכוחות הלוחמים, ברמת הדיוק הנדרשת.

בועז לוי, סמנכ"ל ומנהל חטיבת מערכות טילים וחלל בתעשייה האווירית:" אנו רואים ב"מוריה" יחידת שליטה משלימה והכרחית למגוון החימושים מתוצרת התעשייה האווירית. המערכת צפויה לשנות את השפה המבצעית משפת נ"צ לשפת איכון מדויק לטובת השלמת המשימה. הפקת הנ"צ צריכה להיעשות בשטח, ולאפשר לסגור מעגלי תקיפה בחוג ובזמן קצר. מערכת מוריה עונה על הצורך המבצעי הזה ביעילות רבה תוך שימוש בגישה חדשנית ויצירתית".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך