צביקה שרף מועמד להחליף את גודס במכבי ת"א

על פי גורמים במכבי ת"א, כבר מחפשים מחליף לגודס. שמו של שרף עלה יותר מפעם אחת. מחר יפגשו שרף ואשדוד את גודס במשחק, שאם ינצח בו, יביא לפיטורי גודס ואולי..למינויו. היו"ר אסרף: צביקה פה לסיים את העונה".
צביקה שרף
476 משחקי ליגה. כבוד. צביקה שרף (צילום: פבל)

צביקה שרף, מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה מועמד להחליף את גיא גודס במכבי ת"א.

שמו של שרף עלה בקרב גורמים המקורבים להנהלת מכבי ת"א. שרף כבר הגיע בעבר למכבי ת"א במצב דומה ובקבוצה מאוד מעריכים את יכולתו המקצועית. שמות נוספים עלו, כמו שרונאס יאסיקביצ'יוס שבמכבי מעריכים מאוד, אבל שרף חזק בתמונה.

מחר (ראשון) תשחק אשדוד נגד…מכבי ת"א של גודס, בחוץ. די ברור שאם מכבי ת"א תפסיד לאשדוד, זה יהיה הקש האחרון וגודס ייאלץ ככל הנראה ללכת. כך שישנה אפשרות ששרף יהיה הגורם לפיטורי גודס ..ומינוי שלו. לא ברור עדיין כיצד הנהלת אשדוד תפעל. אבל כבר היו דברים מעולם.

בקבוצה ממשיכים להיערך למשחק מול מכבי ת"א כשהמטרה היא להפתיע. שרף כבר אמר לשחקנים: "אנחנו הולכים בכדי לנצח כמו בכל משחק. אתם חייבים לי ניצחון". שחקן המפתח עשוי להיות אייזה סוואן לאחר תצוגת השיא שלו מול אילת עם 34 נקודות. גם במכבי ת"א חושבים על איך לעצור אותו.

היו"ר אסרף התייחס לעניין: "יכול להיות שמכבי ת"א העלו את שמו. פה יש מאמן לאשדוד שצריך להתחיל ולסיים את העונה אצלנו. אנחנו לא מדברים על זה. מבחינתנו זה לא יקרה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך