מושל בתמונת ההרכב להיום, בקל לאחר שנה בדרך לסגל

בנצי מושל עשוי לפתוח בהרכב היום, שישי, במשחק הבית (15.00) מול הרצליה, במקום אור אינברום שהורחק בפ"ת. רועי בקל ,שקיבל אתמול באופן רשמי אישור רפואי לחזור לשחק, עשוי להיכלל בסגל הקבוצה. לחמן מאמין שסירושטיין שאצבעו נשברה, יישחק בכל זאת.
עשוי לפתוח בהרכב היום. בנצי מושל. (צילום: פבל)

בנצי מושל קשרה של מ.ס אשדוד, עשוי לקבל היום, שישי, את חולצת ההרכב הראשון, במשחק הבית מול מכבי הרצליה (15.00). נראה כי המאמן איל לחמן מתלבט בינו לבין דידיה קוגבינה, כשהאופציה השלישית היא רמי ביינשרדיני .

לחמן התלבט תחילה בין שני הזרים, קוגבינה וביינשרדיני , אבל לאחר האימונים האחרונים והעובדה שהוא מאמין במושל, סללה לו ככל הנראה את חולצת ההרכב. אבל ההחלטה הסופית תתקבל סמוך למועד פתיחת המשחק.

הפתעה נוספת עשויה להיות הכללתו בסגל הקבוצה של הקשר רועי בקל. בקל שחזר לאימונים, לאחר כשנה של פציעה, קיבל ביום חמישי האחרון אישור מרופאו לחזור למשחק מלא. אבל נראה כי גם בקל עצמו, לא חושב שיכלל בסגל. לחמן ידוע כאחד שאוהב לדרבן שחקנים, במיוחד כמו בקל לו הוא כבר מחכה שיחזור לפעילות, עשוי להפתיע ולהודיע לשחקן שהוא מתלבש כבר היום.

בקל לידיעתך, יש סיכוי טוב שתתלבש. (צילום פאבל)
בקל לידיעתך, יש סיכוי טוב שתתלבש. (צילום פאבל)

לגבי הקפטן מיכאל סירושטיין, שאצבע ידו נשברה באימון וספג בנוסף חבלה במרפק כף ידו, אין החלטה סופית. אבל המאמן איל לחמן שערך שיחות עם השחקן מעריך כי הוא יישחק, למרות השבר באצבע והחבלה במרפק.

לחמן אמר על המשחק: "חשוב שנעבור את המשחק. הרצליה קבוצה מצוינת עם שחקנים מצוינים ולא סתם הם במקום השלישי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך