כצפוי: איריס נפתלי נבחרה כיו"ר ועד עובדי עיריית אשדוד, מוטי הרוש נבחר כממלא מקומה

איריס נפתלי הצליחה להכניס 7 חברים מהקבוצה שלה בוועד העובדים, הקבוצה המתחרה רשמה אכזבה גדולה והכניסה רק שני חברים * חברי הוועד הנבחר בחרו בנפתלי כיו"ר הוועד

לא היה צריך את מינה צמח או את קמיל פוקס כדי לקבל אינדיקציה בנוגע לבחירות לוועד עובדי עיריית אשדוד. כצפוי, הקבוצה של איריס נפתלי רשמה הישג מרשים, בשעה ש-7 חברים מתוך 9 שהציגו מועמדות, נבחרו לוועד העובדים. מדובר באיריס נפתלי, מוטי הרוש, יורם שושן, רוני אוואט, יהודית אבודרהם, גבי עייש וכרמלה פורת. לעומת זאת, הקבוצה שנייה, בראשותו של המציל הוותיק ברנרד כהן, רשמה אכזבה גדולה, כאשר רק כהן וחברו לקבוצה יואב הרוש הצליחו להיכנס לוועד. שאר המועמדים העצמאיים לא הצליחו לרשום תוצאות חיוביות בבחירות שהתקיימו בצורה רגועה והוגנת.

במהלך השבוע האחרון התכנסו חברי הוועד הנבחרים ובחרו באיריס נפתלי כיו"ר הוועד. נפתלי כתבה לעובדי העירייה: "אני מבקשת להודות לכם מקרב לב על שיתוף הפעולה למערך בחירות דמוקרטי, תקין ופורה. כעת משאנו אחרי הבחירות תקופה של אתגרים חדשים אשר עומדים לנגד עינינו: אתגרים של עבודה רבה שתהייה פרוסה לפנינו הן למיצוב הארגון והן שימת דגש עליכם העובדים וקביעת דרכי פעולה חדשים בוועד העובדים החדש שנבחר. יעדים רבים וטובים עומדים לפנינו ובראשם רווחתכם ודאגה לכם בכל המישורים עובדים יקרים. אני מציבה בפניי ובפני חבריי לוועד, יעדים של עשייה ברוכה לצד אוזן קשבת, כתף נשענת, ייצוג הולם שלכם בכל הנושאים. דלתי ודלת חבריי תהייה פתוחה בפניכם והנכם מוזמנים בכל עת. נשמח לקבל פניות ומשובים שהרי הנכם חוזרים להיות המוקד המרכזי בארגון עיריית אשדוד".

מוטי הרוש, חבר ועד ותיק ומוערך, נבחר לתפקיד ממלא מקומה של נפתלי וישמש כגזבר הוועד. הבחירה של הרוש הייתה צפויה, מאחר והוא זוכה לאמון מצד בכירים בעיריית אשדוד, וכן מצד חלק נכבד מעובדי העירייה.

יחד עם זאת, חלק מחברי הוועד דרשו לעצמם את תפקיד ממלא מקום יו"ר הוועד, אך הרוש כאמור נבחר ברוב גדול. נראה כי יהודית אבודרהם תמונה לתפקיד סגנית יו"ר הוועד.
בכיר בעיריית אשדוד אמר לעיתון "המגזין": "חשוב מאוד שוועד העובדים יהיה מאוחד, ומיותר מאוד להתעסק כרגע בבקשות אישיות לתפקידים כאלה ואחרים. איריס נפתלי היא האישיות המתאימה ביותר להוביל את הוועד בימים אלה, ומוטי הרוש בהחלט יכול לתת כתף משמעותי כגזבר וכמספר 2 בוועד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך