מזעזע: שתי הבנות נאנסו, האמא נזרקת לרחוב!

לאילנית (42) נמאס מהחיים, היא עברה גיהנום של ממש עם שתי הבנות היחידות שלה, הבת הקטנה (15) עלתה למרבה הצער לכותרות לפני כשנה, לאחר שנאנסה ע"י שמונה קטינים, שהוסיפו חטא על פשע והפיצו בווטסאפ סרטונים בהם תיעדו את יחסי הימין, שחלקם היו בכפייה, עם הצעירה חסרת האונים. הבת הגדולה (19), שסובלת אף היא מבעיות נפשיות, נאנסה ע"י סודני ברובע ב' במקלט בבניין בו הם מתגוררים ברחוב יוספטל * האם לא מתפקדת, אינה עובדת, ויש לה חובות של כ-80 אלף שקל בהוצאה לפועל, גם שכירות היא לא שילמה במשך שנה ובית המשפט צפוי להוציא לה בשבוע הבא צו פינוי, "אני נזרקת לרחוב, אין לי לאן ללכת, אני מתחננת שתעזרו לי", אומרת אילנית בקול שבור

ביום שני בבוקר ישבתי מול אילנית במשרדה של עו"ד ורד שלו, וראיתי מולי אישה חסרת אונים, שבורה ורצוצה נפשית. היא מדברת בלחש, אבל ניתן לשמוע את הזעקה שיוצאת מעומקי נשמתה. בכל פעם אילנית הייתה בטוחה שהיא מגיעה לקו האדום, אבל מרגע לרגע העלילה הפכה לכואבת ועצובה יותר. "רק נס יציל אותי", היא אומרת ומנגבת את הדמעות.

אילנית (בת 42) עברה חיים לא קלים. לפני ארבע שנים סוף-סוף התגרשה מבעל אלים, שמירר לה את החיים במשך 17 שנה. "הוא היה מרביץ לי על בסיס יומי, מקנא לי בטירוף, הייתי יורדת לקנות משהו מהמכולת בשכונה, והוא היה בטוח שמישהו דיבר איתי, התחיל איתי, היה קורא לי זונה, שרמוטה, מרביץ לי בראש, זורק עלי כוסות. כשהייתי בהיריון הוא היה בועט לי בבטן, אומר שמישהו אחר הכניס אותי להיריון, הייתי אומללה כל היום בגללו. עד היום יש לי סיוטים. הייתי מגישה תלונות במשטרה ואחרי זה הוא היה מתנהג יפה ומבטיח שישתנה לגמרי, אז הייתי מבטלת את התלונות. אחרי יום אחד כבר חזר להרביץ ולקלל".

אילנית ממשיכה ואומרת: "לפני ארבע שנים הסיוט הזה נגמר, הגשתי תלונה במשטרה לאחר שהרביץ לי והוריד לי דם מכל הגוף, הוציאו לו צו הרחקה ממני ולאחר כמה חודשים קיבלתי את הגט המיוחל".

"הם הפכו את הבת הקטנה שלי לשפחת מין"
אילנית הייתה בטוחה שהיא תעלה על מסלול חיים רגיל ונורמטיבי לאחר הגירושין, אבל אז חטפה מהלומה הרבה יותר כואבת, כאשר בתה הקטנה, שהייתה בת 14 לפני כשנה, נאנסה ע"י שמונה קטינים בזמן ששהתה בפנימייה באשדוד. הסיפור כיכב בכל אמצעי התקשורת, לאחר שהנערים הפיצו סרטון בווטסאפ, בו הם מקיימים יחסי מין בכפייה עם הנערה האומללה.

אילנית אמרה באותם ימים: "סיפרו לי שהבת שלי נאנסה, סיפרו לי שיש סרטון שבו רואים את הבת שלי נאנסת על ידי מספר נערים, בכיתי בלי הפסקה, לא הפסקתי לרעוד. הם השקו אותה באלכוהול ונהגו להפשיט אותה ומיד לאחר מכן להחביא את הבגדים שלה ולבצע את אותם מעשים קשים". אילנית מוסיפה לתאר את מה שקרה לבתה הקטנה: "הילדה, שהתאהבה באחד הנערים, נהגה לפגוש אותו במספר מקומות ברחבי העיר וביניהם מקלטים וחדרי מדרגות, ושם הנער היה מגיע עם חבריו ויחד היו לוחצים על הצעירה לקיים איתם יחסי מין. היא הייתה כמו שפחת מין שלהם, הם ניצלו את המצב הזה ואנסו אותה. המקרה נודע לי לאחר שמנהל הפנימייה התקשר אליי, בזמן שהייתי בעבודה, וביקש שאגיע באופן בהול לפנימייה.

הגעתי לפנימייה וראיתי את צוותי הרווחה והנהלת הפנימייה ממתינים לי שם, כולם התקבצו וחיכו לספר לי על המקרה הקשה, סיפרו לי שהבת שלי נאנסה. סיפרו לי שיש סרטון שבו רואים את הבת שלי נאנסת על ידי מספר נערים, בכיתי בלי הפסקה, לא הפסקתי לרעוד ומיד הלכתי לדבר עם הבת שלי, שאלתי אותה אם זה נכון, קיוויתי שזה שקר אחד גדול, אך התשובה שלה הפילה אותי, היא אמרה לי:
"כן אמא זה נכון, לא סיפרתי לך כי הם איימו עליי ופחדתי פחד מוות, רציתי להגיד לך כל הזמן ופחדתי נורא, אני מצטערת".

הבת שוהה בימים אלה בפנימייה באשקלון, מנסה להתאושש מהטראומה הגדולה שעברה, היא מגיעה פעם בשבועיים לבית המשפחה ברחוב יוספטל ברובע ב'.

סודני אנס את הבת הגדולה
גם הבת הגדולה (19), שסובלת מבעיות נפשיות, עברה לפני מספר חודשים אונס מחריד. סודני שהכיר אותה מהשכונה פיתה אותה לרדת למטה, הכניס אותה למקלט השכונתי ושם אנס אותה. "הבת הגדולה שלי נאלצה לקיים איתו יחסי מין, ובגלל המצב הנפשי שלה היא לא סיפרה על כך. ראיתי שמשהו עובר עליה ורק לאחר כמה ימים היא סיפרה לי. מאז היא לא יורדת למטה, ומצבה החמיר יותר", אומרת האם.

אילנית סובלת מבעיות כלכליות קשות, ויש לה חובות בהיקף של כ-80 אלף שקל בהוצאה לפועל. בנוסף, היא לא שילמה שכירות למעלה משנה. "בעל הדירה פנה לבית המשפט, ובשבוע הבא יהיה דיון ויוציאו לי צו פינוי. הייתי אמורה לשלם לו 2,000 שקל בחודש, אבל לא עמדתי בתשלומים. אני חיה מ-2,500 שקל מהביטוח הלאומי. כל הכסף הולך על אוכל ותרופות לילדה הגדולה, היו ימים שנתקענו בלי אוכל והשכנים שלחו לנו דג לשבת עם חלה. אני כבר לא יכולה להתמודד עם המצב הזה", אומרת אילנית.
עו"ד ורד שלו מלווה את אילנית ומנסה לסייע לה מבחינה משפטית. "מדובר בסיפור עצוב מאוד, שבו האמא נאלצת להתמודד עם מציאות קשה, בה שתי בנותיה עברו אונס, היא עצמה עברה התעללות במשך שנים מהגרוש שלה, והיום היא עומדת בפני מצב שהיא עלולה להיזרק לרחוב", אומרת עו"ד שלו.

עו"ד שלו, שמלווה גם את תיק האונס של הבת הקטנה, התייחסה לעניין זה: "זה תמוה מאוד שעד היום, שנה לאחר המקרים המזעזעים שהקטינה עברה, עדיין לא הוגש כתב אישום נגד חבורת הצעירים שהתעללו בה וביצעו בה עבירות מין חמורות. הפרקליטות אמורה לגבש החלטה סופית בזמן הקרוב מאוד"

אילנית אומרת לסיום בתחינה: "אני מקווה לנס, שמישהו יעזור לי למצוא יחידת דיור, אני רק צריכה את הדחיפה הזו להתאושש, ואז אנסה לחזור לעבוד ולהשתקם. אני ממש מתחננת לעזרה".

כל מי שיכול לעזור בדרך כזו או אחרת, מוזמן ליצור קשר ישירות עם אילנית בנייד: 052-4165255.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך