הרב שלמה עמאר: "אשדוד עיר משובחת, ההתפתחות שלה מרשימה ביותר"

הרב המוערך אמר את הדברים במסיבת בר המצווה לבנו של הרב שלמה בן חמו, רב מחלקת הנישואין ברבנות, אורחים רבים ואישי ציבור חשובים ובראשם רבנים, השתתפו בשמחת בר המצווה לבנו של הרב שלמה בן חמו, רב מחלקת הנישואין ברבנות, רבה של מושב 'גבעת עזר' ורב קהילת "היכל יצחק" ברובע יג' בעיר.

את שולחן הכבוד פיאר הראשון לציון הגאון רבי שלמה עמאר, רבה של ירושלים, כשלצידו רב העיר הרב יוסף שיינין, הרב יצחק אברג'ל ראש כולל 'תורה וחסד' ועוד שורה של רבנים חשובים, כשלצידם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ויו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן.

במשא המרכזי בערב השמחה, כובד הראשון לציון הגאון רבי שלמה עמאר רבה של ירושלים, כשבסיום דבריו התייחס לעיר אשדוד ואמר: "אשדוד זו עיר מיוחדת, ראש העיר זכה להיות ראש עיר של אנשים טובים, הייתי כאן לפני מספר שבתות וראיתי את העיר משובחת, מלאה תורה וקדושה, אהבת ה', אהבת תורה, ואהבת הבריות וכמעט בשום מקום שלא רואים דברים כאלה. גם ילדים צעירים רואים שעל פניהם נסוך חֵן של תורה, כן ירבה וכן יפרוץ וכח התורה יגדל ויפרוץ פרצות באויבי ישראל, שכדי להבריח אותם זה רק ע"י כח התורה וה' יחזק את שומרי ישראל ואת כוחות הבטחון וב"ה יש לנו עוד מי שמצטרף ללגיונו של מלך חתן בר המצווה". חתן בר המצווה ערך סיום מסכת 'תענית' ומיד אחר כך נשא את הדורון דרשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך