משה כחלון חנך את מטה "כולנו" בעיר: "אשדוד היא בסיס התמיכה שלי"

יו"ר מפלגת "כולנו" והשר לשעבר משה כחלון, קבע את המזוזה בחנוכת הסניף החדש של מטה "כולנו" בעיר, בהשתתפות מס' 3 ברשימה וחתן פרס ישראל אלי אלאלוף, יו"ר כולנו-אשדוד עו"ד צחי אבו ומוזמנים נוספים

"לפני מספר חודשים, כשרק יצאנו לדרך, סימנתי את העיר אשדוד כבסיס התמיכה שלי", פתח משה כחלון את דבריו מול עשרות הנוכחים בחנוכת מטה מפלגת כולנו בבית אוצר השקעות (בניין העירייה הישן) ביום שלישי שעבר. "זאת עיר חשובה, מעורבת פוליטית, שחשובה לנו וחשובה לי באופן אישי. הנושאים ש"כולנו" מדברים עליהם, נוגעים לכל אחד ואחת בעיר הזאת, המורכבת מאנשים עובדים, אנשים שקמים כל בוקר והולכים למפעלים, לנמל, אנשים גאים, שהם בסיס התמיכה שלנו, ואנחנו מחויבים לכם בראש ובראשונה", אמר כחלון לעשרות המשתתפים באירוע.

משה כחלון הציג את עיקרי מצע מפלגת "כולנו" לבחירות הקרובות, והודה לעו"ד צחי אבו ולשאר חברי הסניף על התגייסותם למערכה. אחריו נשא דברים חתן פרס ישראל על תרומתו לחברה אלי אלאלוף, שהתגאה בקשריו ההדוקים עם העיר אשדוד, אותה הוא מלווה זה עשרות בשנים.

הפתעה מיוחדת ארעה כאשר משה כחלון "בישר" לאלאלוף המופתע על החלטתו להציבו במקום ה-3 ברשימת כולנו, בשורה שגררה מחיאות כפיים סוערות מהנוכחים.
יו"ר כולנו-אשדוד, חבר המועצה עו"ד צחי אבו הודה לבאי הערב על השתתפותם והזמין את כולם לבוא ולהתנדב במטה הבחירות. משה כחלון ומועמדים נוספים ברשימה, עתידים להשתתף בכנס הבחירות המרכזי שתנועת "כולנו" תערוך ביום ראשון, ה-15/2 במתחם האירועים "בלה-וידה" באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך